بلاگ, تکنولوژی, شرکت, کنسول بازی

آزمایشگاه Xbox Design Lab دوباره راه اندازی می شود

آزمایشگاه طراحی ایکس باکس بازگشته است

طراحی ایکس باکس

آزمایشگاه طراحی ایکس باکس بازگشته است، و گزینه های مختلف قابل شخصی سازی مختلفی را ارائه می دهد. تا کنترل کننده ایکس باکس بازیکنان واقعاً مانند خودشان باشد. در حالی که این برنامه برای کنترلرهای Xbox One وجود داشته است. المراهنه على المباریات اکنون با کنترلر بی سیم سری X / S به روز شده سازگار است.

آزمایشگاه طراحی ایکس باکس در سال 2017 معرفی شد و به بازیکنان این امکان را می داد تا کنترلر شخصی Xbox One خود را بسازند. برای ناراحتی طرفداران بدنبال کنترل کننده جدید، این سایت در 14 اکتبر 2020 برای ایجاد تغییرات نامشخص مکث کرد. قمار اون لاین

سایت به روز شده گزینه های شگفت انگیز قابل تنظیم برای کنترل کننده های نسل بعدی X | S را معرفی می کند. که شامل گزینه هایی برای پشت، سپرها، محرک ها، D-pad، میله های انگشت شست، دکمه های صورت ABXY و گروه نمایش، منو و دکمه های اشتراک گذاری است.

نه تنها تعداد زیادی ترکیب رنگ از طریق این برنامه به روز شده وجود دارد. ivermectin tablets uk بلکه می توانید متن حک شده شخصی خود را با 10 دلار اضافی به مرکز پایین کنترلر اضافه کنید.

دسته های سفارشی

کنترلر سفارشی استاندارد 70 دلار است. در صورت تمایل به نوشتن حک شده، 10 دلار به آن اضافه می شود و در مجموع به 80 دلار به علاوه مالیات برای پد سری X / S سفارشی شما می رسد.

مراقب برخی از رنگهای سفارشی باشید. العاب سلوتس زیرا سایت هشدار می دهد که ممکن است رنگهای روشن تر از تعداد انگشت شستشو به تکرار بیشتر احتیاج داشته باشند. homeopathic equovalent to ivermectin و رنگهای موجود در محصول نهایی از رنگهای نمایش داده شده روی صفحه دستگاه شما متفاوت است.

بازیکنان می توانند کنترلر شخصی خود را برای نسل بعدی Xbox در سایت رسمی آزمایشگاه طراحی Xbox قرار دهند و سفارش دهند. ivermectina dá diarreia این سایت ادعا می کند که بازیکنان Xbox می توانند کنترلر خود را به روز 22 ژوئیه دریافت کنند.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه