بلاگ, تکنولوژی, هدست, هدفون بی سیم

آمازون امروز عملا هدفون Beats را هدیه می دهد

Beats

اگر در انتخاب میان قیمت های هدفون که توسط خرده فروشان مختلف ارائه می شود. مشکل دارید، شاید از نظر سبک و ویژگی ها جفت عالی را پیدا نکرده باشید. شاید بخواهید قیمت های هدفون Beats را بررسی کنید. از جمله تخفیف 150 دلاری آمازون برای Beats Studio3 Wireless که قیمت هدفون را از قیمت اصلی 350 دلار، به 200 دلار کاهش می دهد.

بیت Studio3 بی سیم و خارج از غرفه در میان هدفون های دیگر با براقی و طراحی مینیمالیستی. هد بند و محوری های گوش کاملاً یکپارچه نمایه ای بسیار باریک ایجاد می کند. در حالی که دکمه های آن برای تکمیل ظاهر عملاً قابل مشاهده نیستند. به دلیل تناسب انعطاف پذیر که برای هر نوع هد مناسب است. حتی اگر ساعت ها از هدفون بی سیم استفاده کنید. احساس راحتی نخواهید کرد.

این هدفون بی سیم با فناوری Beats ‘Pure Adaptive Noise Canceling لغو می شود. که به طور فعال صداهایی را که از اطراف شما می آیند مسدود می کند. در حالی که صدا را که در حال گوش دادن هستید.  برای یک تجربه همه جانبه همزمان کالیبره می کند. Beats Studio3 Wireless صدای عالی و مفصلی را در میانه و اوج ها تولید می کند. که برای موسیقی های سنگین صدا بسیار مناسب است. و حتی اگر حداکثر میزان صدا را افزایش دهید. العاب لکسب المال

هدفون

Beats برای این هدفون های بی سیم تا 22 ساعت دوام باتری دارد. که در صورت خاموش کردن ویژگی ANC می توانید آن را تا 40 ساعت ادامه دهید. با این حال، اگر باتری آنها کم شود.  شما می توانید از طریق ویژگی Fast Fuel 3 ساعت شارژ فقط با 10 دقیقه شارژ دریافت کنید. بنابراین نیازی نیست که برای مدت طولانی Beats Studio3 Wireless را خاموش کنید. اربح المال من الالعاب سرانجام، در حالی که اپل دارای Beats است. عدد بطولات کریستیانو مع البرتغال هدفون های بی سیم با هر دو دستگاه iOS و Android سازگار است.

هدفون های بی سیم Beats Studio3 شکل و عملکرد را با هم ترکیب می کنند. و گرچه مارک Beats به محصولات گران قیمت معروف است. آمازون پیشنهادی دارد که شاید رد کردن آن برای شما خیلی سخت باشد. Beats Studio3 Wireless پس از تخفیف 150 دلار به قیمت اصلی 350 دلار، از آمازون تنها با 200 دلار در دسترس است. مشخص نیست که این معامله چه مدت طول می کشد. بنابراین اگر می خواهید این هدفون های حذف کننده سر و صدا را با تقریبا نیمی از قیمت آنها خریداری کنید. طریقه لعب البلوت باید بر روی دکمه Buy Now کلیک کنید در اسرع وقت، در حالی که تعداد آن هنوز موجود است. استراتیجیه بینجو

ما تلاش می کنیم تا به خوانندگان خود کمک کنیم. الکره اون لاین   تا بهترین قیمت های را در مورد محصولات و خدمات با کیفیت پیدا کنند. و آنچه را که پوشش می دهیم. با دقت و به طور مستقل انتخاب می کنیم. قیمت ها، جزئیات و در دسترس بودن محصولات و معاملات موجود در این پست ممکن است در هر زمان تغییر کند. قبل از خرید مطمئن شوید که هنوز پا بر جا هستند.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه