بلاگ, تراشه, تکنولوژی, شرکت

آموزشهای Pinout، همه آنچه لازم است بدانید

Raspberry Pi Pico یک تغییر اساسی نسبت به Pis قبلی است

Raspberry Pi Pico یک تغییر اساسی نسبت به Pis قبلی است. زیرا این یک کامپیوتر لینوکس نیست. بلکه یک صفحه میکروکنترلر مانند آردوینو است. لعبه الکوتشینه البصره بزرگترین امتیاز فروش Raspberry Pi Pico قیمت، 4 دلار و تراشه جدید RP2040 است. که قدرت کافی برای پروژه های جاسازی شده را فراهم می کند و کاربران را در هر سن یا توانایی یادگیری کدگذاری و الکترونیک را قادر می سازد. ربح الاموال اگر رایانه ویندوز، اپل، لینوکس یا حتی Raspberry Pi دیگری دارید. العاب الخیول بنابراین در حال استفاده از Raspberry Pi Pico در پروژه بعدی خود هستید.

Raspberry Pi Pico با هر مدل قبل از آن بسیار متفاوت است. این اولین دستگاهی است. که از RP2040″ Pi Silicon” استفاده می کند که یک سیستم سفارشی روی تراشه (SoC) است که توسط تیم Raspberry Pi ساخته شده و دارای یک هسته دو هسته ای Arm Cortex M0 + با سرعت 133 مگاهرتز، 264 کیلوبایت SRAM و 2 مگابایت برای ذخیره پرونده ها حافظه فلش استفاده شده است.

نکته منفی Raspberry Pi Pico این است که هیچ اتصال بی سیم وجود ندارد. RP2040 اولین میکروکنترلر در محدوده Pi است و این روش جدیدی را برای کار به همراه دارد. Pico رایانه نیست، بلکه باید کد را در یک برنامه خارجی در رایانه دیگری بنویسیم و کد را از طریق USB به میکروکنترلر “فلش” کنیم. betrally 777 ما در آموزش نحوه شروع کار با Raspberry Pi Pico، نحوه اتصال کامپیوتر به Pico و استفاده از آن برای بارگذاری کد MicroPython را توضیح می دهیم.

کد نوشتن Raspberry Pi Pico با زبان C / C++ یا MicroPython انجام می شود، این زبان به عنوان زبان پشتیبانی رسمی برای استفاده عمومی و آموزش است، همانطور که جیمز آدامز، مدیر عامل Raspberry Pi تأیید کرد.

جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه