بلاگ, تکنولوژی, شرکت, گوشی

آیفون 13 اپل: هر آنچه تاکنون می دانیم

آیفون 13

طرح آیفون 13

سری آیفون 12 تغییرات عمده ای را در طراحی آیفون ایجاد کرد. که دلیل اصلی آن طراحی مسدود کننده ای بود که از آیفون 4 و آیفون 5 الهام گرفته بود. به همین دلیل، ما انتظار نداریم تغییرات زیادی در طراحی و شکل ظاهری آیفون 13 ایجاد شود، اما هنوز هم می توان چند تغییر را مشاهده کرد.

شایعات نشان می دهد که در برخی از مراحل آینده، اپل احتمالاً به یک آیفون بدون پورت منتقل خواهد شد. بسیاری از کارشناسان تصمیم اپل برای وارد کردن شارژ MagSafe به آیفون را اولین قدم برای تغییر می دانند. اما اینکه این اتفاق در آیفون جدید رخ دهد یا خیر، جای بحث دارد. تحلیلگر مشهور TF International Securities، مینگ-چی کو در سال 2019 گفت که اپل یک آیفون بی سیم در سال 2021 منتشر خواهد کرد.

شایعات همیشگی ایفون

آیفون 13 همچنین ممکن است Touch ID را بازگرداند. همه گیری ثابت کرده است که اگرچه تشخیص چهره خوب است، اما همیشه به کار نمی آید، مانند زمانی که ماسک زده اید. اپل با استفاده از دکمه روشن/خاموش، Touch ID را بر روی iPad Air بازگرداند و گرچه ممکن است اپل بتواند همین کار را در آیفون 13 نیز انجام دهد، اما گزارش ها، مانند یکی از بلومبرگ، می گویند اپل در عوض ممکن است آن را به صفحه نمایش بیاورند.

نکته آخر اینکه آیفون 13 ممکن است در چند رنگ مختلف عرضه شود. طبق گفته EverythingApplePro. ivermectin for deer و Max Weinbach، سری آیفون 13 ممکن است با رنگ مشکی مات تیره تر از گرافیت موجود در آیفون 12 پرو باشد.

نمایشگر آیفون 13

آیفون 12 فناوری نمایشگر OLED را به سری خود آورده و در نتیجه، تجربه نمایش در همه مدل های آیفون 12 کم و بیش یکسان است. با این حال، در سال 2021، اپل می تواند مدل های آیفون 13 پرو را به صورت متفاوت با نرخ تازه سازی 120 هرتز افزایش دهد.

سالهاست شایعات در مورد آیفون های با نرخ تازه سازی بالا منتشر می شود. و زمانی بود که بسیاری از کارشناسان فکر می کردند در آیفون 12 خواهد آمد. در سال 2020، شایعات حاکی از این بود که مشکلات تخلیه باتری باعث شده اپل پنل های 120 هرتز را برای آیفون کنار بگذارد. از هم اکنون، طبق وب سایت کره ای The Elec، اپل از فناوری LTPO در مدل های آیفون جدید استفاده خواهد کرد. که در صورت لزوم راه را برای نرخ تازه سازی بالا و در سایر مواقع میزان تازه سازی پایین تر، هموار کند.

این موضوع توسط Weinbach درز کرده است. که اشاره کرده است که آیفون 13 دارای صفحه نمایش 120 هرتزی خواهد بود و در واقع یک صفحه نمایش همیشه روشن خواهد بود. همان چیزی که در برخی از گوشی های اندرویدی دیده ایم. وینباخ می گوید که صفحه نمایش همیشه روشن مانند “صفحه قفل کم نور” به نظر می رسد و همیشه زمان و سطح باتری را نشان می دهد. اعلان ها نیز نشان داده می شوند. how often to apply ivermectin topical dogs اما گزارش شده است که فقط بخشی از صفحه نمایش برای نشان دادن اعلان روشن می شود.

مشخصات آیفون 13

شایعات زیادی در مورد مشخصات آیفون 13 موجود نیست. اما برخی از آنها وجود دارد که قابل ذکر است. طبق گفته Jon Prosser. برخی از نمونه های اولیه آیفون 13 فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی سنگینی را ارائه می دهند که دو برابر حداکثر ظرفیت آیفون 12 است.

برخی از مفروضات دیگر را می توان در مورد مشخصات آیفون 13 بیان کرد. قابل ذکر است. که آیفون 13 احتمالاً از تراشه جدید Apple A15 استفاده خواهد کرد که انتظار می رود با روند 5 نانومتری همراه باشد. اپل میلیاردها دلار در ساخت تراشه های خود سرمایه گذاری کرده است. و بیشتر این تحقیقات به پردازنده های کلاس لپ تاپ مانند M1 اختصاص دارد.

همانطور که گفته شد، آیپد پرو با درج M1 افزایش عملکردی را به همراه داشته است و سری A هنوز هم افزایش عملکرد را تجربه می کند و این سنت را ادامه می دهد و قدرتمندترین تراشه موبایل در بازی است. طبق گزارشی از DigiTimes. مواقع کازینو سازنده تراشه TSMC به ساخت تراشه های سری A برای آیفون 13 ادامه خواهد داد.

آیفون 12 در مقایسه با سری آیفون 11 چندان از ارتقا دوربین برخوردار نبود، اما باز هم یک پله صعود بود، مخصوصاً وقتی صحبت از سنسورهای بزرگتر و فناوری تغییر سنسور در آیفون 12 پرو مکس می شود. امیدوارم که این فناوری در سال 2021. به آیفون های سطح پایین بیاید و شایعات از این موضوع پشتیبانی می کنند. یک شایعه، از راس یانگ، تحلیلگر نمایشگر، نشان می دهد که همه دستگاه های آیفون 13 سنسورهای مشابه آیفون 12 پرو مکس را دریافت خواهند کرد.

چهار مدل آیفون 13

شایعه دیگری اما از بروزرسانی متفاوت حکایت دارد. طبق یک یادداشت سرمایه گذار از Barclays. هر چهار مدل آیفون 13 یک دوربین فوق کش با دیافراگم f / 1.8 دریافت خواهند کرد. ذکر این نکته مهم است که Kuo در این مورد اختلاف نظر دارد. و می گوید که فقط مدل های iPhone 13 Pro دیافراگم بیشتری دارند. کو گفت، با این حال، دوربین ultrawide. برای اولین بار فوکوس خودکار می کند، که یک پیشرفت عمده برای دوربین خواهد بود. تعلیم البوکر

وینباخ می گوید که آیفون 13 تمرکز بیشتری بر عکاسی نجومی خواهد گذاشت و گفته می شود. که این یک حالت خودکار است که آیفون می تواند به آن تغییر مکان دهد. وینباخ همچنین ادعا می کند که آیفون قادر به ضبط فیلم های حالت عمودی خواهد بود و کاربران پس از ضبط فیلم ها می توانند جلوه را تنظیم کنند.

شایعات دیگر حاکی از آن است که اپل ممکن است. در هر چهار مدل آیفون 13. دارای سنسور لیدار باشد که باید در فوکوس خودکار سریعتر در نور کم کمک کند. رولیت اون لاین للایفون و ممکن است در فناوری واقعیت افزوده آینده نقش داشته باشد.

قیمت و تاریخ انتشار آیفون 13

شایعات زیادی در مورد قیمت گذاری یا تاریخ عرضه نداریم، اما انتظار می رود این تلفن ها قیمتی مشابه سری آیفون 12 داشته باشند. علی رغم این واقعیت که اپل آیفون 12 را در ماه اکتبر راه اندازی کرد. به طور سنتی مدل های جدید را در ماه سپتامبر عرضه می کند. و تا زمانی که مشکلات زنجیره تامین ادامه پیدا نکند، آن زمان است که انتظار داریم آیفون 13 را عرضه کند. ivermectin dose for pigs

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه