بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, گوشی

امکان تبلیغ در واتس اپ

واتس اپ

رسانه ها

در دنیا پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد. که یکی از بهترین، آنها که میتوان با آن ارتباط برقرار کرد، اپلیکیشن واتس اپ است.

تبلیغات در واتس اپ

واتس اپ یکی از شبکه های اجتماعی است که باعث شده ارتباط برقرار کردن بین مردم خیلی راحت تر و سریع تر باشد.

این برنامه قصد دارد که به زودی تبلیغات را به کاربران نشان دهد. آینده تبلیغات توسط خود این شرکت در اجلاس بازاریابی فیسبوک Facebook marketing simmit 2019 که در هلند برگزار شد، آشکار شد. این شرکت همچنان اعلام کرده است که کاربران علاوه بر دیدن تبلیغات، قادر خواهند بود نام تبلیغ کننده را ببینند. العب واکسب

هنوز این پیام رسان به طور رسمی فاش نکرده است که چه زمانی ویژگی تبلیغات استاتوس شروع به کار خواهد کرد. ivermectin concentration اما شایعات در این باره می گویند که این تبلیغات در واتس اپ در بخش استاتوس بار خواهند بود.

تبلیغات در واتس اپ توسط سیستم تبلیغات نیتیو فیسبوک تهیه میشود. deworming chickens ivermectin و هدف مدیر عامل و اعضای فیسبوک درآمدزایی از واتس اپ است. به زبانی ساده تر: تبلیغات نیتیو (همسان) زمانی شکل می‌گیرد که تبلیغ ما از نظر شکل، احساسات، کارکرد و کیفیت محتوا، با رسانه‌ای که در آن به نمایش گذاشته می‌شود سازگار و همتا باشد. برخلاف تبلیغات بنری و سایر تبلیغات نمایشی، تبلیغات همسان به ‌گونه ‌ای ساخته ‌می‌شود که حس تبلیغ بودن را به مخاطب منتقل نمی‌کند بلکه خود را قسمتی از مطالب آن صفحه نشان می‌دهد. به همین دلیل انتظار می‌رود یک تبلیغ همسان بیش از سایر انواع تبلیغات مورد توجه کاربران قرار گیرد. العاب النت الحقیقیه

گفته میشود که تبلیغات را به صورت کامل نمیتوان مشاهده کرد و فقط بخشی از آن را میتوان دید و اگر کاربر بخواهد ادامه آن را بخواند باید مانند اینستاگرام صفحه را بالا بکشد (Sweet up).

جدید ترین خبر های تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه