آموزشی, بازی, بلاگ, تکنولوژی, شرکت

اولین رایانه لوحی Aya Neo با قدرت Ryzen معرفی شد

بازی Aya Neo Ryzen

خالق تبلت مخصوص بازی Aya Neo Ryzen تصمیم گرفته است. که بالاخره Aya Neo را در سراسر جهان راه اندازی کند. احتراف الدومینو ماه آینده، Aya Neo به یک کمپین Indiegogo می رود که در آن می توانید این تبلت را با قیمت 699 دلار خریداری کنید. این کمپین فقط 30 روز به طول خواهد انجامید.

Aya Neo یک تبلت مخصوص بازی است. که با اجزای سازنده رایانه های شخصی همراه همراه با نینتندو سوییچ همراه است. مواقع ربح المال از نظر مشخصات فنی، Aya Neo از یک هسته Ryzen 5 4500U مبتنی بر ریزن 2 (با Vega IGP یکپارچه)، 16 گیگابایت حافظه RAM LPDDR4X 4266Mhz ،NVME SSD، نمایشگر 800P و باتری 47WH بهره می برد.

اگرچه این مشخصات در لپ تاپ مخصوص بازی سریع فریاد نمی کشند. العاب ماکینات لعبه الحظ والنصیب اما برای یک تبلت چندان بد نیست. در واقع، Aya Neo می تواند با سرعت 30 فریم در ثانیه در Cyberpunk 2077 (در تنظیمات کم) در رزولوشن اصلی خود، از ثبات برخوردار شود. لعبه تربح منها فلوس با کوچک بودن Aya Neo، این یک شاهکار چشمگیر است. کأس العرب 2024 بنابراین اگر به دنبال یک تبلت برای انجام بازی های رایانه ای خود هستید، Aya Neo احتمالاً بهترین گزینه شما در حال حاضر است.
جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه