Windows, بلاگ, تکنولوژی, شرکت, طراحی

اولین نگاه ما به طراحی جدید و بنیادی Windows 11

اولین نگاه ما به طراحی جدید و بنیادی ویندوز 11

Windows

عکسهای صفحه ای در وب سایت Baidu چینی مشاهده شده است. و سیستم عامل داخلی که به طور کامل در حال کار است. العاب استراتیجیه اون لاین ویندوز 11 را که با یک منوی شروع و نوار وظیفه جدید طراحی شده است، به نمایش می گذارد. خطط الدومینو

در یک تغییر اساسی، این شرکت از منوی Start و Taskbar از سیستم عامل لغو شده Windows 10X در حال انتقال است. تصویر دیگری نیز نشت های اخیر را تأیید می کند که ویندوز نسل بعدی واقعاً ویندوز 11 نامیده می شود.

منوی استارت در ویندوز 11 اکنون در وسط متمرکز است. دارای آیکون های ایستا و پشتیبانی از کاشی های زنده Windows 10 کلاسیک نیست. حتی نوار وظیفه تغییر می کند. لعبه قمار اون لاین به طوری که نمادها بیشتر در مرکز قرار دارند و از سمت چپ صفحه دور نیستند، همانطور که در نسخه های فعلی ویندوز وجود دارد. العاب قمار بوکر همچنین می توانید نماد منوی استارت جدید آبی را یادآوری کنید، که یادآور آرم جدید مایکروسافت است. یک جعبه جستجوی جدید، یک دکمه روشن/خاموش در پایین سمت راست منطقه شروع، نمادهای Task View به روز شده همچنین لیست تغییرات را نشان می دهد. مراهنات بلوت لعبه

ویندوز 11 Pro

یک صفحه تنظیمات جداگانه از ساخت لو رفته نیز نسخه و اطلاعات مربوط به ساخت لو رفته را به نمایش می گذارد. این ویندوز 11 Pro را به عنوان SKU نشان می دهد. که نشان می دهد مایکروسافت به نسخه های “Pro” “Home” و “Enterprise” فعلی ویندوز ادامه خواهد داد.

با این حال، توجه به این نکته مهم است. که ساخت ویندوز 11 و تصاویر صفحه ای که در حال حاضر در حال نمایش است، هنوز قطعی نیست.

علاوه بر این، طبق گفته Zac Bowden ویندوز مرکزی، این ساخت برخی جنبه های ویندوز 11 مانند رابط کاربری جدید دسکتاپ، صداهای راه اندازی را نشان می دهد، اما برخی از موارد می توانند از هم اکنون تغییر کنند و ویندوز 11 رسمی شود. بروزرسانی های اضافی طراحی برنامه، بروزرسانی های بیشتر رابط کاربر، هنوز هم ممکن است ارائه شود.

ممکن است در حال حاضر و رویداد 24 ژوئن نشت های بیشتری وجود داشته باشد، اما به نظر می رسد ویندوز 11 به خوبی در حال انجام است.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه