بلاگ, پهپاد, تکنولوژی, شرکت

اولین پهپاد سونی ، Airpeak S1، فقط در 3.5 ثانیه به سرعت 55 مایل در ساعت می رسد

اولین پهپاد سونی ، Airpeak S1 ، فقط در 3.5 ثانیه به سرعت 55 مایل در ساعت می رسد

هواپیمای بدون سرنشین

سونی اولین هواپیمای بدون سرنشین خود را با نام Airpeak S1 اعلام کرده است. و مثل موشک به سرعت 50 مایل در ساعت فقط در 3. قوانین البوکر 5 ثانیه و حداکثر سرعت 55.9 مایل در ساعت سرعت این رقابت را افزایش می دهد. همین امر آن را به سریعترین هواپیمای بدون سرنشین در صنعت تبدیل می کند. با پهپادهای کوچک مصرفی مانند DJI Mavic Air 2 رقابت نمی کند. با این حال، این یک پهپاد بزرگ سطح بالایی است که برای حمل یک گیمبال و یک دوربین در اندازه کامل آماده شده و برای استفاده تجاری در آسمان آماده است. و هزینه آن 9000 دلار است.

Airpeak S1 دارای طول 644 میلی متر است. لعبه بوکر که از نظر اندازه شبیه DJI Inspire 2 است اما از نظر بار و توانایی قابلیت بسیار بیشتر است. این کوچکترین هواپیمای بدون سرنشین است. که می تواند یک دوربین سونی آلفا بدون آینه با اندازه کامل و مجهز به لنزهای قابل تعویض را حمل کند. العاب القمار اون لاین کزنو888 این دستگاه از پنج دوربین استریو و دو دوربین مادون قرمز به همراه پردازشگر جدید سنجش ویژن سونی استفاده می کند و انرژی با استفاده از یک پیشرانه جدید با استفاده از موتورهای بدون برس و باتری داخلی برای مدت زمان پرواز تا 22 دقیقه تامین می شود. سونی در شرایط وزش باد نیز وعده ثبات بسیار خوبی می دهد. با بیان اینکه ثابت خواهد ماند حتی وقتی سرعت باد به 44 مایل در ساعت یا 20 متر در ثانیه برسد.

برنامه Airpeak Flight

این دستگاه با استفاده از برنامه Airpeak Flight که در هنگام راه اندازی فقط برای iOS در دسترس است. و یک کنترل از راه دور ویژه کنترل می شود. هواپیما و یک گیمبال متصل توسط یک نفر با کنترل از راه دور کنترل می شود. و یک حالت عملکرد دوگانه وجود دارد، بنابراین یک نفر می تواند پرواز هواپیمای بدون سرنشین را انجام دهد. لعبه الرولیت المجانیه و یک نفر دیگر کنترل گیمبال را انجام می دهد. سونی همچنین Airpeak Base، یک برنامه مبتنی بر ابر برای ترسیم مسیرهای پرواز خودکار، مدیریت ناوگان و ویرایش برنامه های پرواز را اعلام کرده است.

سونی با متخصصان گیمبال هواپیماهای بدون سرنشین Gremsy برای تولید یک گیمبال اختصاصی برای Airpeak S1 همکاری کرده است. اما از قبل با پهپاد بسته بندی نشده است. و بنابراین مجبورید آن را جداگانه خریداری کنید. S1 و gimbal با طیف گسترده ای از دوربین های سونی از جمله دوربین های A1 ، A911 ، A7s111 ، A7RIV و FX3 به همراه لنزهای E-Mount بین 14 و 85 میلی متر سازگار هستند. باتری، شارژر و کنترل از راه دور دیگری به عنوان لوازم جانبی اختیاری S1 به این گیمبال متصل می شود، اما قیمت ها هنوز تایید نشده اند. ألعاب تربح جوائز حقیقیه

Airpeak S1  همراه با ریموت، دو باتری، یک شارژر و چهار ملخ تا اواخر امسال برای خرید در دسترس خواهد بود. در آن زمان، جزئیات بیشتر در مورد مشخصات و تأیید FAA، که ظاهراً در جریان است. همراه با هزینه لوازم جانبی آشکار خواهد شد.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه