بلاگ, تکنولوژی, گوشی

ایرباد ال جی Tone Free FN7

ایرباد

با پیشرفت گوشی های جدید شرکت های سازنده ایرباد ها هم کم کم به دنیا تکنولوژی راه پیدا کردند. همه شرکت هایی که موبایل همراه تولید میکنند. دست به تولید ایرباد هم زده اند. ivermectin, maine و در ساخت این گجت هم با هم رقابت میکنند. به زبان ساده تر ایرباد همان هندزفری بی سیم است. که از طریق بلوتوث به گوشی همراه متصل میشود. یکی از جدیدترین ایرباد های شرکت LG ایرباد Tone Free FN7  است. ivermectin for covid-19 real-time meta analysis of 56 studies

ایرباد LG

ایرباد ال‌جی Tone Free FN7 با برخورداری از امکانات بیشتر، تنها ۳۰ دلار از مدل پیشین گران‌تر است. و با قیمت ۱۸۰ دلار روانه بازار می‌شود.
برخورداری از ویژگی کنترل فعال نویز محیط (ANC) به یکی از ترندهای محبوب ایرباد و به ‌خصوص مدل‌های «واقعا بی‌سیم» تبدیل شده است. لعبه القمار رولیت آخرین محصولات معرفی‌شده به بازار با این ترند، ایرباد ال‌جی Tone Free FN7 نام دارد که علاوه بر امکانات بهینه‌تر نسبت به نسل پیشین، از ویژگی کنترل فعال نویز محیط استفاده می‌کند.
ایرباد ال‌جی Tone Free FN7 در مقایسه با مدل Tone Free FN6 کمی گران‌تر به بازار راه می یابد و به ‌جای برچسب قیمت ۱۵۰ دلاری مدل پیشین، ۱۸۰ دلار قیمت دارد.
ایرباد جدید شرکت کره‌ای محصول همکاری ال‌جی و Meridian Audio است. تا امکان ارائه کیفیت بی‌نظیری به کاربران فراهم شود. ivermectin tabletten kopen درواقع سران ال‌جی مدعی هستند که کاربران با استفاده از ایرباد جدید این شرکت، تجربه‌ای شبیه به گوش دادن موسیقی با استفاده از بلندگوی حرفه‌ای خواهند داشت. ولیام هیل ال‌جی برای توضیح امکانات و کیفیت پخش صدا در سری Tone Free FN6، دقیقا از چنین جملاتی استفاده کرده بود؛ اما آنچه به توضیحات ایرباد ال‌جی Tone Free FN7 اضافه شده است، در برخورداری از ویژگی کنترل فعال نویز محیط خلاصه می‌شود.
از دیگر پیشرفت‌های ایرباد ال‌جی Tone Free FN7 نسبت به نسل پیشین، عمر مفید باتری است. عمر مفید FN6 در حدود ۶ ساعت است که با استفاده از جعبه شارژ همراه ایرباد به ۱۸ ساعت می‌رسد؛ اما این مدت‌زمان در FN7 با درنظرگرفتن استفاده از جعبه شارژ به ۲۱ ساعت خواهد رسید.
ال‌جی در مورد ویژگی کنترل فعال نویز محیط FN7 توضیح می‌دهد که هر ست ایرباد از ۳ میکروفون (در مجموع ۶ میکروفون) برخوردار است تا صداهای پیرامون کاربر را بررسی و برای بهبود تجربه کاربری، نویزها را حذف کنند. از این فناوری در محصولاتی از جمله ایرپاد پرو و Jabra Elite 85t نیز استفاده می‌شود. مواقع القمار
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه