ایرباد, بلاگ, تکنولوژی, شرکت

ایرباد 99 دلاری sport open بوز با طراحی ورزشی

ایرباد

با پیشرفت تکنولوژی هدفون ها هم پیشرفت کرده اند و تبدیل شده اند به هدفون های بی سیم. این هدفون ها از طریق بلوتوث به گوشی همراه وصل میشود و هر ساله مدل های جدید و پیشرفته تر آن وارد بازار میشود. جدید ترین نوع ایرباد ورزشی که برای استفاده ورزشکاران طراحی شده است، وارد بازار شده است. بت هاوس

 ایرباد ورزشی sport open

این ایرباد از نوع هدفون بی‌سیم استریو (TWS) به شمار می‌رود و طراحی مناسبی برای فعالیت‌های ورزشی دارد. ایرباد Sport Open دارای گیره‌ای است که به گوش وصل می‌شود و صدا را با بالاترین کیفیت پخش می‌کند.
بوز فناوری به‌کاررفته در ایرباد جدید را Open Audio معرفی می‌کند. کیفیه ربح المال این فناوری در عین انتقال مستقیم صدای با کیفیت به گوش‌های کاربر، امکان شنیدن صداهای محیط را فراهم می‌کند. مواقع رهان فی ای نادی یلعب کریستیانو رونالدو چند سال پیش، بوز از این فناوری در عینک آفتابی واقعیت افزوده فریمز (Frames) استفاده کرده بود و حالا آن را در ایرباد بی‌سیم جدید به کار برده است. که در ایرباد های دیگر در این بازه قیمتی هستند، همچین قابلیتی وجود ندارد. بیتوای بلوت لعبه و فقط در آنها از قابلیت حذف صدای اطراف یا همان حذف نویز های اضافه به کار رفته است.
طراحی ایرباد Sport Open به گونه‌ای است که توسط گیره، بالای گوش قرار می‌گیرد. وزن هر گوشی ایرباد ۱۴ گرم است و ابعاد ۴۴ در ۵۵ میلی‌متر دارد. قابلیت ایرباد Sport Open، امکان کاهش نویز ناشی از باد و سر و صدا حین مکالمات را فراهم می‌کند و سایر افراد نمی‌توانند مکالمات ورودی را بشنوند.
این ایرباد از بلوتوث نسخه 5/1 پشتیبانی میکند و یک دکمه‌ی چند کاره برای کنترل موسیقی، پاسخ به تماس‌ و استفاده از دستیار مجازی دارد.
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید

نوشته های مشابه