انویدیا, ایسوس, بلاگ, تراشه, تکنولوژی, شرکت

ایسوس: تجهیزات GPU انویدیا در Q1 کاهش بیشتری یافت

ایسوس

مدیران ایسوس در کنفرانس سرمایه گذاران اخیر شرکت گفتند که عرضه پردازنده های گرافیکی انویدیا در سه ماهه اول کاهش یافته است. در نتیجه، یکی از بزرگترین تامین کنندگان سخت افزار کامپیوتر انتظار دارد، که کمبود کارت گرافیک همچنان ادامه داشته باشد. ivermectin albendazole nitazoxanide lyme klinghardt ایسوس معتقد است، که علت کمبود این محصول در میان سایر موارد، بازدهی کمتر از حد انتظار آخرین پردازنده های گرافیکی انویدیا بوده است.

طبق داده های Jon Peddie Research، انویدیا حدود 9.1 میلیون پردازنده گرافیکی مستقل را برای رایانه های رومیزی در Q4 2020 تأمین کرده است. حدود یک میلیون بیشتر از آنچه در Q4 2019 ارسال شده است. به دلیل تقاضای زیاد PC و کارت گرافیک مخصوص بازی در Q3 و Q4 در سال گذشته، که نه انویدیا و نه AMD نتوانستند پاسخگوی آن باشند. قیمت کارت های گرافیک سر به فلک کشیده است. پس از افزایش قیمت ارزهای رمزپایه، تقاضا برای پردازنده های گرافیکی از رمزپایه ها نیز افزایش یافته و قیمت کارت های گرافیک را افزایش می دهد. در حال حاضر تهیه یک تابلوی گرافیک مدرن در MSRP تقریباً غیرممکن است.

کارت گرافیک

ایسوس اذعان می کند که نمی تواند تخمین بزند که چند درصد از کارت گرافیک های فروخته شده به دست Cryptominers می رسد. از یک طرف استخراج Ethereum با استفاده از پردازنده های گرافیکی منطقی نیست. اما از طرف دیگر طی چند ماه گذشته شاهد افرادی بوده ایم که با استفاده از نوت بوک های بازی ارز رمزنگاری را استخراج می کنند.

از نقطه نظر انویدیا، کاهش عرضه در Q1 در مقایسه با Q4 منطقی است. ivermectin no inactive ingredients طراحان تراشه های Fabless ظرفیت های تولید را چهار ماهه قبل رزرو می کنند. به طور معمول، فروش کارت های گرافیک در Q3 به اوج خود می رسد. ivermectina farmacia ahumada سپس در Q4 کاهش می یابد. سپس یک بار دیگر در Q1 کاهش می یابد. برای این منظور، هنگامی که انویدیا سفارش تولید GPU را در Q4 2020 صادر کرد. (قبل از اینکه تقاضا سرسام آور شود.)

یکی از مدیران این شرکت گفت: “در مورد اینکه چه زمانی می توانیم این شکاف [بین عرضه و تقاضا] را برطرف کنیم، نمی توان دقیق بررسی کرد و تشخیص آن بسیار دشوار است.” “حدس ما این است. که این شکاف ممکن است ناشی از بازده کمتری در بالادست باشد. اربح مال در مورد اینکه چه زمانی [انویدیا] می تواند این عملکرد را افزایش دهد. پیش بینی کاری بسیار دشوار است. مراهنات کره قدم

اگر بازده آمپر انویدیا کمتر از حد انتظار باشد. این امر GPU را بدتر کرده و وضعیت بازار را حتی نامشخص تر می کند. لعبه على الانترنت

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه