اینترنت, بلاگ, تراشه, تکنولوژی, شرکت

اینترنت خانگی T-Mobile 5G: پوشش، سرعت و برنامه ها

T-Mobile

T-Mobile طیف وسیعی از برنامه های تلفن همراه را برای انواع مختلف به کاربران ارائه می دهد. اما خوشبختانه برنامه های اینترنت خانگی 5G آن کمی ساده تر است. در حال حاضر فقط یک طرح اینترنت خانگی T-Mobile وجود دارد.

T-Mobile سریعاً به مزایای زیادی برای برنامه اینترنت خانگی خود اشاره کرد. که با پرداخت خودکار 60 دلار در ماه این سرویس ارائه می شود. کازنو به طور قابل توجهی، این شرکت می گوید که کاربران افزایش قیمت را تجربه نخواهند کرد. مجبور به پرداخت هزینه تجهیزات نیستند و مجبور نیستند برای قراردادهای سالانه ثبت نام کنند. همچنین داده های نامحدودی درباره این برنامه های اینترنت خانگی دریافت خواهید کرد. شرح لعبه الرولیت بنابراین با پخش زیاد ویدیو دیگر نگران ضربه زدن به کلاهک داده نخواهید بود.

این سرویس به اینترنت Gateway T-Mobile متکی است. revectina ou ivermectina که می تواند به شبکه های محلی 5G و 4G LTE متصل شود و اتصال Wi-Fi 6 را برای دستگاه های خانگی شما پخش می کند. این دروازه می تواند به یک برنامه تلفن متصل شود، که به شما امکان می دهد شبکه خود را مدیریت کنید.

پوشش اینترنت خانگی T-Mobile 5G

البته، برای ثبت نام در طرح این اینترنت خانگی، ابتدا باید واجد شرایط پوشش باشید. سرویس اینترنت خانگی T-Mobile در واقع قبل از 5G است. و به همین ترتیب، برای تهیه آن نیازی نیست که در منطقه ای با 5G باشید. اما شما ممکن است در این مناطق باشید. where do you get ivermectin shots for rabbots

در حال حاضر، سرویس اینترنت خانگی 5G T-Mobile برای 30 میلیون خانوار در دسترس است. که 10 میلیون نفر از آنها روستایی هستند. اگر علاقه مند هستید، می توانید به وب سایت T-Mobile بروید تا واجد شرایط بودن آدرس خود را بررسی کنید. این سرویس نیز دائماً در حال گسترش است، بنابراین حتی اگر هنوز واجد شرایط نباشید، ممکن است به زودی واجد شرایط شوید.

T-Mobile 5G سرویس اینترنت خانگی و سرعت

 

از آنجا که سرویس اینترنت خانگی T-Mobile نسبتاً جدید است، سرعت سرویس و بارگیری بسیار متفاوت خواهد بود. ما هنوز در واقع سرویس را برای خود آزمایش نکرده ایم، بنابراین تشخیص سرعت آن دشوار است. T-Mobile ادعا می کند اکثر مشترکین باید سرعت بارگیری حداقل 50 مگابیت در ثانیه را تجربه کنند، که وحشتناک نیست، اما باورنکردنی نیست. لعبه بینغو cheyletiella ivermectin به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم فقط در منطقه ای با شبکه 5G T-Mobile یا در مناطق روستایی که در درجه اول سرعت بارگیری سریع به سختی انجام می شود، به خدمت بپردازید.

برخی از بررسی های این سرویس وجود دارد، مانند  CNET. در این بررسی، سرعت بسیار کمی متفاوت است اما این سرویس همیشه برای استفاده اساسی، از جمله پخش ویدئو 4K، کار در خانه و غیره، به اندازه کافی سریع است. اگرچه این سرویس در بازی ها واقعا آزمایش نشده است.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه