بلاگ, تکنولوژی, شارژر, شرکت

این شارژر همه کاره برای لپ تاپ، iPhone و Android شما است

Elecjet X21 GaN Pro

شارژر سریع Elecjet X21 GaN Pro

شارژ به طور شگفت انگیزی گیج کننده است، به خصوص اگر می خواهید تلفن خود را سریع شارژ کنید. من شارژر سریع Elecjet X21 GaN Pro را امتحان کرده ام و این یک نمونه عالی از شارژر ها است که اگر در حال خرید شارژر هستید حتما آن را انتخاب کنید.

 

شارژر Elecjet X21 GaN Pro چیست؟

این یک شارژر سریع 65 وات است. که دارای انعطاف پذیری واقعی است، پورت USB حداکثر 65 وات قدرت را ارائه می دهد. درگاه بالایی USB-C از USB Power Delivery 3.0. و فرمت PPS دست نیافتنی مورد نیاز برای شارژ سریع سریع سامسونگ تا 63 وات پشتیبانی می کند. الرهان على مباریات کره القدم پورت USB-A با استفاده از Qualcomm Quick Charge 3.0. و حداکثر 60 وات شارژ می شود. در حالی که USB-C مرکزی همچنین از Power Delivery PPS پشتیبانی می کند اما تا 45W. از هر سه می توان به طور همزمان استفاده کرد. اما سرعت ها در آن متفاوت خواهد بود.

اگر صاحب آیفون، تلفن سامسونگ یا هر تلفنی هستید که از فناوری شارژ سریع کوالکام (از جمله بسیاری از تلفن های ال جی و موتورولا) استفاده می کند. Elecjet X21 باید آن را با سریعترین سرعت ممکن شارژ کند. این کار با iPad ،MacBook و اکثر رایانه های لوحی و لپ تاپ های مدرن شما نیز انجام می شود. اگرچه من آن را آزمایش نکرده ام، اما Elecjet. می گوید X21 ظرف دو ساعت کاملاً مک بوک را شارژ می کند.
این یک شارژر مبتنی بر گالیم نیترید (GaN) است و نه یک شارژر مبتنی بر سیلیکون، یعنی کوچکتر، سبک تر و کارآمدتر از سایر شارژرهای قدیمی با ولتاژ بالا است.

 

تطبیق پذیری طراحی

دوشاخه آمریکایی، دوشاخه انگلستان و یک پلاگین به سبک یورو در جعبه موجود است که شما به راحتی آن را می گیرید و روی شارژر می پیچانید، جایی که در آن ایمن نگه داشته می شود. وقتی دوباره به مسافرت می روم، هیچ مشکلی در آداپتورهای پلاگین یا ایجاد ارتباط با یک پلاگین شارژ غیر استاندارد و آهسته ایجاد نمی شود. من فقط می توانم آداپتور مورد نیاز را بگیرم و سه دستگاه را همزمان شارژ کنم. به لطف خروجی زیاد برق، Elecjet X21 همچنین لپ تاپ USB-C شما را شارژ می کند و برای کمک به این امکان، کیت دارای یک لامپ داخلی با یک شاخه دیواری تمام اندازه در انتها است. قوانین لعبه الرولیت

همچنین فکر می کنید که یک شارژر 65 وات با فضای مناسب برای سه کابل USB عظیم است، اما اینطور نیست. فناوری GaN به این معنی است که در داخل شارژرهای بزرگتر مبتنی بر سیلیکون از اجزای کمتری استفاده می شود. Elecjet X21 Pro 3 به اندازه 1/4 اینچ طول و کمی بیش از یک اینچ عرض دارد. به راحتی داخل کیسه می شود. ivermectin sukl

 

دستگاه هایی که تست کردم چطور؟

مزیت بزرگ X21 Pro پشتیبانی از PPS و تحویل قدرت USB است. بنابراین باید گوشی جدید Samsung Galaxy S21 را در سریعترین سرعت ممکن شارژ کند. من Galaxy S21 Ultra را به برق وصل کردم و بعد از 30 دقیقه به 59٪ رسید و در مدت زمان یک ساعت و 20 دقیقه کاملاً شارژ شد.

iPhone 12 Pro را در عرض 28 دقیقه به 50٪ افزایش یافت، اما به نظر نمی رسد همه چیز را خیلی سریع شارژ کند. به عنوان مثال، آیفون 11 را در کل دو ساعت طول کشید و آیفون SE (2020) در عرض یک ساعت و نیم کامل شد. در حالی که شارژر از سیستم انحصاری Warp Charge وان پلاس پشتیبانی نمی کند. ivermectin aefw با این وجود سریع شارژ می شود و OnePlus 9 Pro را در مدت زمان 85 دقیقه کامل پر می کند.

جالب اینجاست که با توجه به پیغامی که روی صفحه P40 Pro وجود دارد. قمار الخیل به نظر می رسد از شارژ Super Charge هواوی پشتیبانی می کند. به شرطی که از کابل اختصاصی هواوی استفاده کنید. این شارژر همچنین  Huawei MateBook X Pro را خیلی خوب شارژ کرد.

 

مشکل کابل

علی رغم اینکه Elecjet X21 Pro بیشتر نیازهای شما را برای شارژ تأمین می کند. باز هم یک مشکل وجود دارد: این کابل با هیچ کابل USB همراه نیست. در حالی که احتمالاً همه ما یک یا دو کابل آویزان داشته ایم، هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها سریعترین سرعت شارژ را ارائه دهند، به خصوص اگر USB-C نباشند.

من با Elecjet مشورت کردم تا در مورد اینکه از چه کابلی استفاده کنم تا مطمئن شوم همه چیز سریع شارژ می شود این تیم انتخاب کابل 100W / 5A USB-C را توصیه کردند. اگر شارژر خوبی می خرید، حتماً کابل خوبی بخرید تا بتوانید با آن کار کنید.

 

قیمت و در دسترس بودن

Elecjet X21GaN Pro از آمازون با قیمت 40 دلار در دسترس است. اما این نسخه بدون آداپتورهای سفر و پسوند دسک تاپ است. نسخه تست شده در اینجا فقط در انگلیس در دسترس است، اما این شرکت به ما گفته است، که به زودی به ایالات متحده می آید. هزینه آن از آمازون در انگلیس 45 پوند استرلینگ یا حدود 62 دلار است.

در مورد کابل، کابل رسمی USB-C به لایتنینگ اپل بهترین انتخاب شماست اگر صاحب آیفون، آیپد یا MacBook هستید، زیرا تا 96 وات برق را پشتیبانی می کند. قیمت آنها از 19 دلار بسته به طول مورد نیاز شما شروع می شود. what to do if a dog ods on ivermectin برای USB-C به USB-C، چندین نسخه در آمازون ذکر شده است، مانند نسخه 14 دلاری از Aukey و نسخه زاویه دار 13 دلاری از UGreen.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه