GPU, بلاگ, تراشه, تکنولوژی, دل, شرکت

این قیمت برای Dell XPS 13 ممکن است اشتباه باشد

Dell

بله، درست خواندید: Dell در حال حاضر لپ تاپ لمسی Dell XPS 13 خود را تقریباً بخشیده است.  و با قیمت 700 دلار تخفیف می فروشد. حتی در میان برخی از معاملات ستاره ای دل XPS، این یکی از ویژگی های برجسته است. ما باید بررسی کنیم و مطمئن شویم. که تخفیفی در این اندازه به اشتباه انجام نشده است. در حال حاضر، در سایت Dell، می توانید لپ تاپ لمسی Dell XPS 13 را تنها با پرداخت 1200 دلار خریداری کنید. که افت عظیم بیش از 30٪ نسبت به قیمت عادی آن یعنی 1900 دلار است.

در عین حال، Dell XPS 13 یک لپ تاپ ایده آل روزمره برای خانه، محل کار و خانه است. بسیار زیبا، قدرتمند، سریع و همه کاره است. هر آنچه را که در یک رایانه قابل حمل می خواهید، دارد.

وقتی می گوییم قدرتمند، شوخی نمی کنیم. XPS 13 همراه با رعد و برق نسل دهم پردازنده Intel Core i7-1065G7 پردازنده با حافظه نهانگاه 8 مگابایت است. با 16 گیگابایت حافظه رم و قابل توجه 512 گیگابایت درایو حالت جامد پشتیبانی می شود. تکساس هولدم ivomec ovin rcp بنابراین برای چند وظیفه آماده هست. و برای گرافیک، Iris Plus Graphics اینتل وجود دارد. که در بالای خط قرار دارد. how to give dose ivermectin to dogs

و با این وجود همه این ماشین های قدرتمند خنک باقی می مانند، زیرا فن های دوتایی و یک لوله گرمایی تنها دمای XPS 13 شما را به اندازه کافی پایین نگه می دارند. alternative to ivermectin for humans تا از عقب افتادن یا عقب ماندن جلوگیری کنند. شما می توانید روی عملکرد بی نظیر بازی ها و برنامه های گرافیکی خود حساب کنید. که در صفحه نمایش 13.4 اینچی که دارای رزولوشن 4K Ultra HD + و همچنین نمایشگر InfinityEdge است، انجام می گیرد.

لپ تاپ لمسی

صفحه لمسی به زیبایی کار می کند. همچنین برای مکالمات ویدئویی، بخشی از روزهای کاری و زندگی اجتماعی ما که بسیار در حال گسترش است، بسیار عالی است. و همچنین دوربین به عنوان امنیت دستگاه عمل می کند. چهره شما را برای باز کردن قفل لپ تاپ تشخیص می دهد.

و با این وجود تمام این شکوه بصری باعث تخلیه شدید باتری نمی شود. باتری Dell XPS 13 با یک بار شارژ تا 18 ساعت و 49 دقیقه ساعت دوام می آورد.

اگر می خواهید لپ تاپ خود را به روز کنید. یا حتی اولین لپ تاپ خود را بخرید، لپ تاپ لمسی Dell XPS 13 یک گزینه عالی است. به خصوص در حال حاضر که 700 دلار تخفیف دارد. درست است، ما هم باورمان نمی شود. ماهی لعبه الرولیت در حال حاضر، در سایت Dell، لپ تاپ لمسی Dell XPS 13 تا 700 دلار از قیمت معمولی 1900 دلاری پایین است.

ما تلاش می کنیم.  تا به خوانندگان خود کمک کنیم تا بهترین قیمت را در مورد محصولات و خدمات با کیفیت پیدا کنند. و آنچه را که پوشش می دهیم با دقت و به طور مستقل انتخاب می کنیم. العاب کازینو اون لاین قیمت ها، جزئیات و در دسترس بودن محصولات و قیمت های موجود در این پست ممکن است، در هر زمان تغییر کند. قبل از خرید مطمئن شوید که هنوز در حال اجرا هستند.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه