اندروید, بلاگ, تکنولوژی, گوشی

این ویژگی های جدید محبوب اندروید 12 تاکنون است

این ویژگی های جدید محبوب اندروید 12 تاکنون است

اندروید 12

گوگل سرانجام اولین بتا اندروید 12 را در Google I/O 2021 اعلام کرد. و می تواند بزرگترین به روزرسانی اندروید در چند سال اخیر باشد. سیستم عامل جدید یک سیستم موضوعی کاملاً جدید به نام Material You با خود به همراه دارد. تجدید نظر در بسیاری از عناصر رابط کاربری و موارد دیگر.

اکنون که اندروید 12 بیش از یک هفته است که از دسترس خارج شده است. العاب للفوز بجوائز حقیقیه این فرصت واقعی را داشته ایم که از ویژگی هایی که در نسخه بتا اندروید 12 وجود دارد، استفاده کنیم. در نهایت، نسخه اندروید 12 توسط کاربران حتی از ویژگی های بیشتری برخوردار خواهد شد. اما در حال حاضر، نسخه بتا Android 12 که در حال حاضر در دسترس است. ایده بسیار خوبی از شکل ظاهری نسخه نهایی اندروید 12 به ما می دهد. و چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. در اینجا ویژگی های مورد علاقه ما در آندروید 12 تاکنون آورده شده است.

صفحه قفل جدید و همیشه در صفحه نمایش

این ویژگی ممکن است بزرگترین ویژگی جدید موجود نباشد، اما در واقع می تواند بسیار مفید باشد. صفحه قفل جدید و نمایشگر همیشه روشن، ساعت را در جلو و مرکز قرار می دهد. درصورتی که اعلان ندارید، دیدن آن در یک نگاه بسیار آسان است. حتی وقتی اعلان دارید، ساعت هنوز خوب و بزرگ است. نه تنها این، بلکه مانند اندروید 11 آیکون های کوچکی از اعلان هایی را که می بینید مشاهده خواهید کرد. بنابراین می توانید تصور کنید که آیا اعلان های شما به توجه شما احتیاج دارند.

دسترسی راحت تر به … همه چیز

در اندروید 12 تقریباً همه دکمه ها و ضامن ها بزرگتر هستند. این کار باعث سهولت در ضربه زدن می شود. بنابراین به عنوان مثال، وقتی تنظیمات سریع را روشن و خاموش می کنید، می توانید این کار را با یک نگاه انجام دهید. این بدان معناست که هر لحظه اطلاعات کمی در صفحه نمایش وجود دارد، اما به شرطی که در انتخاب تنظیمات سریع مورد علاقه خود مهارت کافی داشته باشید، این مسئله نباید خیلی زیاد باشد.

یک حالت داخلی یک دست

تولید کنندگان مختلف اندروید حالت های یک دست را در تلفن های خود تعبیه کرده اند، اما اکنون یک حالت یک دست وجود دارد که در اندروید استوک تعبیه شده است. دسترسی به ویژگی به طور پیش فرض خاموش است. اما می توانید با باز کردن برنامه تنظیمات و رفتن به System> Gestures> حالت یک دستی و تبدیل ضامن به حالت روشن، آن را فعال کنید. سپس، با کشیدن انگشت به پایین در صفحه، می توانید به حالت یک دست دسترسی پیدا کنید. مراهنات ریاضیه ivermectin dosaging for people تنظیماتی وجود دارد که هنگام بستن برنامه ها و بعد از مدت زمان مشخصی، به طور خودکار از حالت یک دستی خارج شوید.

انیمیشن های تازه شده

حتی انیمیشن های اندروید 12 نیز علاقه خاصی به آن جالب است و عالی به نظر می رسند. انیمیشن های اصلاح شده از لحظه ای که قفل تلفن خود را باز می کنید، با پاره شدن نور از روی دکمه ای که فشار داده اید، یا کش رفتن شما روی صفحه شروع می شود. ivermectin pills for farm animals سپس، انیمیشن های جدیدی در تنظیمات سریع وجود دارد که با فشار دادن آنها، از طریق دکمه برق می زند. ivermectin safe dosage for humans این یک لمس عالی است و به شما کمک می کند که رابط کاربری به طور کلی پاسخگوتر باشد.

دسترسی فوری دستیار

گوگل با دسترسی کاربران به Google Assistant با نگه داشتن دکمه پاور، صفحه ای از کتاب اپل را با Android 12 خارج می کند. این اساساً جایگزین منوی Power در Android 12 می شود که قبلا دسترسی سریع به Google Pay و کنترل های خانه هوشمند Google Home را ارائه می داد. این کنترل ها سرانجام به تنظیمات سریع منتقل می شوند، اگرچه در نسخه بتا فعلی آنها هنوز وجود ندارند. اما بتا گزینه ای را برای دستیابی به Google Assistant با نگه داشتن دکمه روشن/خاموش ارائه می دهد و بسیار عالی عمل می کند. 888 casino

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه