بلاگ, تکنولوژی, شرکت, گوشی

بالش هوشمند هواوی

بالش

بالش های طبی امروزه جایگزین بالش های معمولی شده اند. بسیاری از افراد از این نوع بالش ها برای پیشگیری از بیماری های ستون فقرات و خواب راحت تر استفاده می کنند. العاب محمد صلاح 2024 مزایای متعددی که برای این بالش ها ذکر شده است. روز به روز بر مصرف کنندگان آن می افزاید. انواع مختلفی از بالش های طبی وجود دارد. که در این مطلب به بالش طبی هوشمند مدل پروانه و ساختار داخلی آن میپردازیم.
علت این نامگذاری شکل ساختار آن است. بالش طبی هوشمند مدل پروانه در محل تماس با گردن فرو رفته است. این طراحی سبب می شود تا در هنگام خواب قسمتی از مهره های گردن در تماس با بالش نباشند.

در نتیجه دردهای حاد گردن را کاهش داده و گردش خون را سهولت می بخشد. فشاری که در هنگام خواب بر مهره های گردن میاید با استفاده از این مهره ها به حداقل میرسد. بالش های معمولی فاقد این گونه طراحی هستند. و نمیتوانند گردش خون را تثبیت و یا شکل گردن را اصلاح کنند. نرمی و یا سفتی غیر استاندارد این بالشهای معمولی سبب می شود. تا در طولانی مدت فرد دچار آرتروز مهره های گردنی شود. ناراحتی کردن، خروپف و سردرد از دیگر معایب استفاده از بالش های معمولی و غیر طبی است.
مموری فوم یا فوم هوشمند visco elastic ساخته شده که نوعی فوم متراکم میباشد. و در تهیه ی بالش، صندلی و تشک به کار میرود. این فوم به فشار و گرمای بدن پاسخ داده و ایجاد آرامش میکند. در هنگام خواب و استفاده از بالش های هوشمند با ایجاد هر فشار بالش در همان شکل ثابت می شود و سپس در زمان عدم استفاده به شکل اولیه ی خود باز میگردد.

بالش هوشمند هواوی

هواوی از بالش هوشمند جدید خود با قابلیت پایش خودکار قلب و نرخ تنفس رونمایی کرد.
این بالش هوشمند smar choice mok planet smar latex pillow نام داشته و از ساختار دو لایه برخوردار است. لایه مرکزی از جنس بالش لاتکس با ضخامت 9 سانتی متر بوده و یک روکش 2 سانتی متری قابل تعویض روی آن قرار گرفته است. قنوات beoutq الریاضیه
بالش مورد بحث از کلاژن لاتکس طبیعی با محتوای 93 درصد ساخته شده که دوام بالا، تطبیق پذیری سریع با فرم گردن برای کاهش فشار از روی کتف ها و گردن از خصوصیات آن هستند. هواوی می گوید فوم این بالش حاوی ده ها هزار حفره بسیار ریز است. که جریان طبیعی هوا را امکان پذیر کرده و تا حدی مانع از بو گرفتن بالش می شوند.

شرکت سوئیسی SGS که در زمینه ارائه انواع خدمات بازرسی، کنترل کیفیت و صدور گواهینامه ها فعالیت می کند، پس از آزمایش بالش مذکور اعلام کرده که لایه مرکزی آن از استاندارد ضد قارچ برخوردار است. همچنین نرخ محافظت آن در برابر مایت ها (موجودات میکروسکوپی از شاخه بند پایان) 99 درصد بوده و فاقد ماده سمی فرمالدهید است.
بالش smart latex pillow در دو طرف از طراحی حلزونی برخوردار است که حین خواب فشار را از روی گوش ها کم کرده و تجربه یک خواب بهتر را ممکن می کند.

جدید ترین اخبار تکنولوزی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه