آموزشی, بازی, بلاگ, تکنولوژی

با 101 دلار در SSD صرفه جویی کنید

قیمت های ذخیره سازی NVMe

به نظر می رسد. قیمت های ذخیره سازی NVMe، خصوصاً در بهترین SSD ها مانند سامسونگ 980 پرو، دوباره رو به افزایش است. این، معامله هایی را که مغایر با این روند باشد. از ارزش بیشتری برخوردار می کند. کأس العرب 2022 مباریات خواه ارتقا drive درایو سیستم عامل باشد یا افزودن مقدار دیگری ذخیره سریع به مادربرد.

این امر به ویژه در مورد درایوهای پرمیوم با استفاده از اجزای سطح بالا، مانند Mushkin Pilot-E M.2 2TB، صادق است. این SSD را می توانید. موقع مراهنات المباریات همین الان از Newegg فقط با 208،99 دلار تهیه کنید. که صرفه جویی گسترده ای در حدود 101 دلار است. و هزینه آن را به 0.10 دلار در هر گیگابایت کاهش می دهد.

با داشتن عملکرد سریع، استقامت بالا و رمزگذاری 256 بیتی AES ،Mushkin Pilot-E با بررسی حافظه نهان بزرگ نوشتن SLC و بهره وری قدرتمند قوی، 4 ستاره در بررسی ما کسب کرد. الرهان الریاضی

و اکنون، با بیش از صد دلار از قیمت لیست، ویژگی های بسیار خوب و ارزش واقعی برای شما فراهم می کند. این امتیاز با حداکثر خواندن 3. کوره نوع الموقع 5 گیگابیت بر ثانیه است. الکرابس و نوشتن 3.1 گیگابیت بر ثانیه با مقاومت چشمگیر 1300 TBW است. موقع بی بال

در آزمایش ما، Mushkin Pilot-E M.2 در میان سناریوهای مختلف استفاده از دنیای واقعی، از Final Fantasy XIV:Shadowbringers بنچمارک تا PCMark 8 مبتنی بر ردیابی، در وسط بسته ظاهر خوبی داشت.

و با توجه به اینکه بسیاری از رقبای این درایو مبلغ مشابهی را فقط برای 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنند، مطمئناً این معامله SSD بهترین قیمت را برای شما در این قیمت فراهم می کند.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه