بلاگ, تکنولوژی, گوشی

بررسی نوکیا 5.4: در برابر قیمت وسوسه انگیز پایین مقاومت کنید

نوکیا 5.4

برچسب قیمت 249 دلاری متصل به HMD Global Nokia 5.4 باعث می شود. تا در این زمان گوشی های هوشمند پرچمدار با قیمت 1000 دلار یا بیشتر به صدر بیایند. beout channel اما اگر از نزدیک نگاه کنید و در واقع 50 دلار بیشتر از نوکیا 5.3 است که جایگزین آن می شود. اکنون که گرانتر شده است، باید با بهبود مشخصات مدل قدیمی و بهبود برخی از مواردی که داشت، شواهدی ارائه دهد که ارزش آن را داشته باشد.

طرح

از پشت، نوکیا 5.4 بسیار شبیه نوکیا 5.3 و بسیاری دیگر از گوشی های نوکیا است. دارای یک ماژول دوربین دایره ای در بالا، یک سنسور اثر انگشت در زیر و در مدل بررسی شده من، یک طرح رنگی کاملاً آبی به نام Polar Night، که در نور مناسب عالی به نظر می رسد. این گوشی از پلاستیک ساخته شده است ودر برابر آب مقاوم نیست.

با 181 گرم وزن آن خیلی سنگین نیست و بدنه آن بسیار متوسط ​​اما کاملاً پهن است. تقریباً می توانم با یک دست از آن استفاده کنم. اما انگشت شست من به سختی به طرف دیگر صفحه کشیده می شود. با انگشت تایپ کردن امکان پذیر است. الرهانات الریاضیه علاوه بر دکمه میزان صدا و دکمه پاور معمولی، نوکیا یک دکمه دستیار Google را در سمت چپ دستگاه قرار داده است. اگر می خواهید که آن غیرفعال شوید راهی برای پیکربندی مجدد آن وجود ندارد. جای تاسف دارد و باعث می شود دکمه احساس اتلاف فضا کند. نادی روما اللاعبون

صفحه نمایش

50 دلار اضافی نیز نمی تواند صفحه بهتری برای شما ایجاد کند. ابعاد آن 6.39 اینچ است، بنابراین کمی کوچکتر از نوکیا 5.3 است. اما دارای رزولوشن 1560 7 720 پیکسل برای همان تراکم پیکسل است. با این وجود، حتی در مقایسه با نوکیا 5.3 با حداکثر 400 نیت، نور کمتری دارد. بسیار کم نور است و به دلیل آن چشم ها واقعاً خسته می شوند. نگاه کردن به آن در زیر نور خورشید، یا فقط بیرون از خانه، تقریباً در هر زاویه ای خوب نیست. همچنین ممکن است خاموش باشد. موقع باى بال

در دنیای واقعی، این به این معنی است. که عکس گرفتن ناخوشایند است زیرا شما نمی توانید منظره یاب را ببینید. اگر از آن برای Google Maps در اتومبیل استفاده شود. اشاره به نور خورشید به معنای از بین رفتن محتوای صفحه است و هشدارهای اعلان در صفحه قفل اساساً نامرئی هستند. صفحه نمایش در تمام مدت از حداکثر روشنایی برخوردار است.

در فضای داخلی، روشنایی چنین مشکلی ندارد، اما در عوض زاویه دید ضعیف صفحه نمایش برجسته می شود. تنها خبر خوب این است که بریدگی قطره شده برای دوربین سلفی در 5.3 جایگزین سوراخ در سمت چپ بالای صفحه شده است که یک انتخاب طراحی به مراتب بهتر است. الرهان على سباق الخیل و باعث می شود گوشی از جلو مدرن تر به نظر برسد.

این نکته کوچک را کنار بگذاریم، نوکیا 5.4 یکی از بدترین صفحه هایی را دارد که مدتی است در گوشی های هوشمند استفاده کرده ام.

دوربین

اکنون به نقطه ای می رسیم که در آن تفاوت مشخصات را مشاهده می کنید که ممکن است منجر به افزایش قیمت شود. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل است، در حالی که در نسخه قدیمی 16 مگاپیکسل بود. سباق الخیل مباشر اما با این وجود یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین عمقی و ماکرو 2 مگاپیکسلی به آن پیوسته است. در حالی که دوربین 48MP تعداد مگاپیکسل بالاتری دارد، اما همچنان دیافراگم f / 1.8 مشابه دارد.

به هیچ وجه بد نیست، به شرطی که از دوربین ماکرو که مانند همیشه بی فایده است چشم پوشی کنید. دوربین اصلی در شرایط خوبی عکس های زیبایی می گیرد. اما می تواند فاقد رنگ و پاپ باشد، به خصوص اگر نور نامناسب باشد. حالت عمودی نیز با قابلیت تشخیص دقیق لبه برای قابل استفاده بودن مناسب است و حالت Night باعث روشن شدن موارد می شود به شرطی که خیلی تاریک نباشد.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه