Honor, بلاگ, تکنولوژی, ساعت هوشمند

بررسی Honor Band 6: دقیقاً همان چیزی که ردیاب تناسب اندام باید داشته باشد

Honor Band 6

احتمالاً بهتر است. Honor Band 6 را به عنوان یک ردیاب تناسب اندام ساده در نظر نگیرید، زیرا کارایی آن بیش از شمردن قدم های شما است.

طرح

 

آنر باند 6 مانند آنر واچ ES شکل گرفته، فقط کوچکتر و پیچیده تر است. و همین امر باعث می شود تا کاملا خوب به نظر برسد. لعبه الرولیت فی العراق بدنه پلاستیکی Honor Band 6 دارای یک صفحه نمایش لمسی 1.47 اینچی در جلو، یک دکمه در سمت راست و برخی از مارک های Honor در سمت چپ است. طریقه لعب البوکر از سامسونگ Galaxy Fit 2 بامزه تر است. اما از آنجا که بسیار سبک وزن است، هیچ وقت مچ دست شما را آزار نمی دهد. من آن را بدون قاب و یک بند پوشیده ام و در بند ثابت سوراخ های زیادی وجود دارد تا تنظیم ساده شود.

این ساعت در سه رنگ در دسترس است: سیاه، خاکستری و صورتی.

تصمیم آنر برای نزدیکتر شدن باند 6 به ساعت هوشمند و فاصله گرفتن از یک باند تناسب اندام اساسی، یک تصمیم مخاطره آمیز بود. این طرح می تواند به سرعت غرق شود. و در نهایت به خوبی به کسی خدمت نکند. این همان چیزی است که برای Watch ES اتفاق افتاده است. اما بدنه کوچک و ساده Band 6 به ردیاب تناسب اندام سنتی نزدیکتر است و همه چیز برای آن بهتر است. باریس سان جیرمان التأسیس

صفحه نمایش

صفحه برنده است. رزولوشن 194 36 368 پیکسل آن را به اندازه کافی واضح می کند تا بتوانید راحت آن را ببینید و بخوانید، حاشیه های نازک باعث می شود ارزان به نظر نرسد و به دلیل اندازه گیری مناسب، بسیار پاسخگو و آسان است. متأسفانه صفحه نمایش همیشه روشن در دسترس نیست. العاب کازینو بنابراین برای بیدار شدن باید دکمه یا صفحه را فشار دهید یا مچ دست خود را بالا ببرید. العب رولیت اون لاین در تشخیص حرکت، سریع و دقیق است.

من آن را به اپل آیفون 12 پرو با برنامه Huawei Health متصل کرده ام. و در نمایش اعلان ها نیز قابل اعتماد است. اگرچه راهی برای تعامل با آنها وجود ندارد. متن نشان داده شده، واضح و گسترده است. این مجموعه ویژگی های متداولی از جمله آب و هوا، کرونومتر، تایمر و همچنین قابلیت پینگ در صورت عدم استفاده از تلفن را در اختیار شما قرار می دهد.

تناسب اندام Honor

با گروههای تناسب اندام Honor که قبلاً امتحان کردم تفاوت فاحشی ندارد. 10 حالت تمرینی مختلف وجود دارد: شامل دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، قایقرانی، بیضوی، به علاوه حالت تمرین آزاد برای استفاده در داخل و خارج، که همه پایه های رایج را پوشش می دهد. سوال این است که چند بار سنگ نوردی، موج سواری یا کایاک سواری می کنید؟ اگر پاسخ هرگز نباشد. 10 حالت Honor Band 6 احتمالاً کاملاً کافی خواهد بود.

باند 6 به طور خودکار تمرینات را تشخیص می دهد. یا می توان آنها را به صورت دستی و در مدت زمان بسیار کمی شروع کرد. با استفاده از ضربه تند و شدید زدن و ضربه زدن به منو حرکت می کنید، در حالی که دکمه فیزیکی کنار قاب به عنوان دکمه خانه و برگشت کار می کند. روان و سریع است و من مشکلی با کنترل Honor Band 6 روی مچ دستم ندارم. کیف تربح فی القمار

اطلاعات زیادی بر روی ساعت نشان داده می شود. مسافت، سرعت، گام ها، قدم ها و ضربان قلب همه در حین پیاده روی ثبت می شوند و در قالبی به راحتی خوانده می شوند. ناخوشایند است، این سوابق همیشه با Huawei Health بر روی iPhone من همگام سازی نمی شوند.

ویژگی های سلامتی

 

علاوه بر پیگیری طبیعی تناسب اندام، Honor Band 6 ضربان قلب، سطح اکسیژن خون (SPO2) و استرس را اندازه گیری می کند. همچنین خواب را ردیابی می کند و دارای یک برنامه تمرینی تنفسی است. شما می توانید ضربان قلب و نظارت بر استرس را ثابت کنید، اما خواندن SPO2 باید به صورت دستی انجام شود. نتایج Honor Band 6 با Apple Watch Series 6 چگونه مقایسه می شود؟

من با هر دو تمرین 55 دقیقه ای را ضبط کردم. Honor Band 6 ادعا کرد که من 3،058 قدم برداشتم و 417 کیلو کالری سوزاندم، با ضربان قلب متوسط ​​120 دور در دقیقه. اپل واچ نشان داد که من 5738 قدم برداشتم و 380 کیلوکالری را سوزاندم، با ضربان قلب متوسط ​​122 دور در دقیقه. این تفاوت قابل توجه است، اما ممکن است بر آمار کلی سلامتی تأثیر نگذارد، زیرا ضربان قلب و کالری سوزی بسیار مشابه هستند.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه