اپل, بلاگ, تکنولوژی, طراحی

بند های اپل واچ تیتانیوم و استیل جدید Nomad

نوارهای تیتانیوم و استیل جدید Nomad همان رفتاری است که شما شایسته اپل واچ است

اپل واچ

نگاهی به تیتانیوم باند و استیل بند جدید Nomad بیندازید، زیرا آنها دو گروه جذاب، خوش ساخت و مطلوب هستند که مدتهاست امتحان کرده ام.

مدل ها

بند جدید Nomad دو نسخه مختلف دارد. بند تیتانیوم به رنگ مشکی یا نقره ای ارائه می شود. و همانطور که از نامش پیداست از تیتانیوم ساخته شده است. لعب رولیت مجانی برای افزایش مقاومت بسیار عالی و با کیفیت بالا، از روکش Diamond-like Carbon (DLC) پوشیده شده است. و بافت براق آن به معنای مطابقت نوارها با رویه ساعت اپل تیتانیوم است.

نوار استیل از فولاد ضد زنگ 316L ساخته شده است و همچنین دارای پوشش DLC است. و دارای یک پوشش گرافیکی تماشایی یا یک رنگ نقره ای است. باز هم، این موارد با ظاهر ضدزنگ اپل واچ مطابقت دارند. هر باند به جای یک نوع پروانه روی بندهای فلزی قدیمی نوار اپل واچ، به همراه یک پوشش الیوفوبیک برای مقاومت در برابر اثر انگشتهای نامرتب، یک بست مغناطیسی جدید دارد. در جعبه شما یک ابزار ویژه برای تنظیم اندازه بند وجود دارد. بنابراین مجبور نیستید به یک متخصص مراجعه کنید.

بیایید قبل از ادامه کار در مورد قیمت صحبت کنیم. این بند ها بطور خاص برای تکمیل گرانترین مدلهای اپل واچ تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است و دارای استاندارد بالا و از همان مواد هستند. قیمت نشان دهنده این امر است. بند تیتانیوم 250 دلار و بند استیل 150 دلار است. گرچه گران است، اما هنوز هم بسیار ارزان تر از بندهای فولاد ضد زنگ اپل است. العاب قمار حقیقی که قیمت آنها 350 دلار است یا اگر بخواهید یکی از آنها دارای پوشش DLC باشد، 450 دلار است. طریقه لعبه بینجو طاوله قمار

طراحی و تناسب

بندهای جدید اپل واچ Nomad کاملاً خیره کننده هستند. آنها دارای یک طراحی مدرن هستند که از تناسب خوبی برخوردار است. شکاف های زشتی بین کیس و بند ایجاد نمی کند و به آن متصل است. سه پیوند که با ظرافت به بقیه گروه می پیوندند. هر کدام به قلاب مغناطیسی جدید ختم می شوند.

من کمی نگران این موضوع بودم، زیرا سپردن ایمنی ساعت به یک آهنربا زیاد قابل قبول نیست. با این حال ترس من غیر قابل توجیه بود. beoutq. در حالی که یک آهنربا نوار را در جای خود نگه می دارد، هنوز دو دندان در دو طرف آن قرار دارد تا بند را به هم محکم کند. به این معنی که برای باز کردن قفل آن، باید دو دکمه را در دو طرف آن فشار دهید و به طور تصادفی باز نمی شود.

Steel Band

بند تیتانیوم مشکی بازتاب بسیار کمتری دارد اما کمی سبک تر از باند استیل است.

Nomad یک ابزار تنظیم در جعبه قرار داده است. با چرخاندن پیچ، سنجاق را از هر پیوند به بیرون هل می دهد. لعبه ذئب این ابزار خود جامد است و همراه با لوازم جانبی به شما کمک می کند تا هنگام جمع آوری مجدد، پین ها را به داخل پیوندها برگردانید.

اگرچه Nomad می گوید برای فشار دادن پین ها سمت درست یا اشتباهی وجود ندارد. اما من متوجه شدم که یک طرف بهتر از دیگری کار می کند و همچنین حذف برخی از پین ها نسبت به بقیه آسان تر است. برخی عملاً حاضر به بیرون آمدن نبودند. این به کنار، تنظیم بند کار دشواری نیست و انجام هر دو پین حدوداً 20 دقیقه طول کشید.

راحتی و رنگ

با این حال ، قبل از انتخاب اینکه کدام یک را بخرید، رنگ و مواد Apple Watch خود را در نظر بگیرید. بندها متناسب با تمام مدل های 42 یا 44 میلی متری هستند اما با تمام رنگ های موجود مطابقت ندارند. من یک اپل واچ سری 6 آبی دارم و هیچکدام از دو بند مناسب آن نیستند، اما نسخه تیتانیوم مشکی با Apple Watch SE طلایی من عالی است. یا با یک ساعت اپل سیاه، خاکستری یا استیل ضد زنگ مطابقت دهید و تنظیم خواهید شد.

به شرط اینکه Apple Watch شما از رنگ مکمل برخوردار باشد، بند تیتانیوم Nomad یا بند فولادی انتخاب بسیار خوبی است. اگر اینگونه نباشد، این بندها بسیار زیبا هستند، شاید ارزش این را داشته باشد که Apple Watch خود را به رنگ دیگری تغییر دهید تا بتوانید یکی از آنها را تهیه کنید. بندهای جدید Nomad Apple Watch هم اکنون برای خرید از فروشگاه آنلاین Nomad در دسترس هستند.

جدیدترین اخبار تکنولوزی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه