بلاگ, تکنولوژی, شرکت, گوشی

به دنبال Samsung Galaxy S21 FE هستید

به دنبال Samsung Galaxy S21 FE هستید

Galaxy S21 FE

Galaxy S21 FE سامسونگ که مخفف Fan Edition است، احتمالاً به دلیل کمبود تراشه ای که از چند ماه گذشته گریبانگیر صنعت الکترونیک شده است. به تأخیر می افتد. گزارش قبلی ادعا می کرد سامسونگ تولید S21 FE را به حالت تعلیق درآورده و همه منابع را به سمت ساخت تلفن های هوشمند تاشو معطوف می کند. اما سامسونگ این گزارش را تکذیب کرد. این شرکت در عوض به بلومبرگ گفت: در حالی که ما نمی توانیم در مورد جزئیات محصول منتشر نشده بحث کنیم، اما در مورد تعلیق تولید این خبر را تکذیب می کنیم. لعب البوکر

حتی با وجود آن تیرگی عدم اطمینان، به نظر می رسد. که Samsung Galaxy S21 FE هنوز با نگاه به سمت عرضه احتمالی در حال کار است. گزارش جدید اشاره می کند. که این شرکت با صدور گواهینامه در بازارهای مختلف پیش رفته است. 3C چین اخیراً Samsung EP-TA800، شارژر سریع 25 واتی این شرکت را برای استفاده با S21 FE تأیید کرده است. همانطور که سامسونگ Galaxy S20 FE شارژ سریع با سیم 25 وات را ارائه می داد. به احتمال زیاد سامسونگ برای دنباله خود همین کار را انجام می داد.

ما درباره S21 FE نسبت به شارژر آن کمی بیشتر می دانیم. رندرهای منتشر شده از لیور پرکاربرد Evan Blass که در اوایل ماه ژوئن به اشتراک گذاشته شد. طرحی را به نمایش گذاشته است. که شباهت زیادی به سامسونگ Galaxy S21 معمولی دارد. tea tree oil vs ivermectin در پشت یک دوربین وجود دارد که با شاسی مخلوط می شود. سباق الأحصنه ivermectin tablet ka use in hindi یک صفحه نمایش نزدیک بدون حاشیه با یک دوربین سلفی سوراخ دار و انتخاب رنگی از سیاه و سفید کلاسیک تا زیتونی و بنفش.

مشخصات اضافی

این دستگاه شامل یک صفحه نمایش 6.41 اینچی Full HD AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز دارد. مال مجانی در قسمت عقب ممکن است مجموعه ای از دوربین های سه گانه وجود داشته باشد، در حالی که دوربین جلو ممکن است یک دوربین با کیفیت 32MP باشد. انتظار می رود تمام این موارد توسط پردازنده اسنپدراگون 888 و حداقل 6 گیگابایت حافظه رم تأمین شوند.

این اولین شایعه لغو این شرکت در سال جاری به دلیل کمبود تراشه نیست. ivermectin coronavirus clinical trials همچنین گفته شد که گلکسی نوت 21 سامسونگ در سال جاری لغو شد زیرا این شرکت در تعادل انداختن پرچمداران متعدد تحت محدودیت عرضه مشکل بود. اگر سامسونگ هنوز قصد دارد Galaxy S21 FE را امسال راه اندازی کند، ممکن است برای اواخر تابستان به بازار بیاید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه