iPad Pro, بلاگ, تکنولوژی

به همین دلیل است که من احتمالاً به iPad Pro جدید اپل ارتقا نخواهم یافت

MacBook Air

اپل آیپد پرو مدت هاست شایعه می شود، پردازنده M1 را ارائه می دهد و عملکرد خود را با آخرین مدل های MacBook Air و iMac مطابقت می دهد. این تبلت ویژگی های تازه دیگری نیز دارد. از جمله صفحه نمایش کاملاً جدید “XDR” در مدل 12. ivermectin lotion sklice 9 اینچی، پورت USB 4 و 5G در مدل های تلفن همراه در رویداد Spring Loaded اپل در سال 2021 منتشر شد. من مدتهاست که از طرفداران آیپد پرو هستم و در واقع سال گذشته لپ تاپ خود را با iPad Pro. و Magic Keyboard جایگزین کردم. مطمئن باشید که، من از iPad Pro خود بسیار استفاده می کنم. بنابراین آیا من به مدل جدید ارتقا می دهم؟ خوب، احتمالاً نه، بروزرسانی ها عالی به نظر می رسند، اما صادقانه بگویم، برای اکثریت قریب به اتفاق مردم، آنها فقط اهمیتی نخواهند داشت.

iPad Pro

بیایید یک چیز را از سر راه خود دور کنیم: تراشه M1 یک غول است. من چند هفته از M1 Mac Mini استفاده کردم و متوجه شدم که اکثر اوقات یک تجربه فوق العاده سریع را ارائه می دهد و گنجاندن آن در iPad Pro احتمالاً تجربه ای مشابه سریع را ایجاد می کند.

اما اگر چه آیپد پرو جدید در معیارها بسیار بهتر از مدل نسل قبلی عمل می کند. تصور اینکه این امر تفاوت زیادی در زندگی روزمره ایجاد کند، دشوار است. چرا؟ زیرا نسل قبلی آیپد پرو از قبل مانند یک رویا عمل می کند. مطمئناً، افزایش عملکرد 50 درصدی بسیار عالی است. اما 50 درصد سریعتر از سرعت «خیلی سریع» احتمالاً تفاوت زیادی در استفاده در دنیای واقعی ایجاد نخواهد کرد. این به ذکر این واقعیت نیست که iPad Air عملکرد فوق العاده ای نیز دارد و برای مواردی که مردم از iPad استفاده می کنند. العاب قمار حقیقی از قدرت کافی بالایی برخوردار است.

نمایش مشکلات

البته، دومین ارتقا یافته iPad Pro اضافه شدن نمایشگر مینی ال ای دی است. اپل آن را “XDR” می خواند. این باعث می شود که سطح سیاه عمیق تر، کنتراست بهتر و در کل تجربه نمایش بهتری داشته باشید.

فقط یک مشکل وجود دارد: این فقط به مدل 12.9 اینچی محدود شده است.

واقعاً شرم آور است. ivermectin river blindness wikipedia merck زیرا افراد زیادی از جمله من که می خواهند صفحه نمایش جدید را در دستگاه کوچکتر ببینند، نا امید هستند. دلیل این امر این نیست که نمایشگر نسل قبلی آیپد پرو لزوماً بد است، در واقع بسیار خوب است. اما صفحه نمایش ارتقا یافته یکی از مهمترین موارد به روز شده در آیپد 2021 است. و درج نکردن آن دلیل ساده دیگری برای جلوگیری از صرف هزینه است در مورد ارتقا به مدل جدید.

وقتی مجبور می شوم از بین ویژگی های بهتر یا اندازه ای که متناسب با نیازهای من بهتر باشد، کمی ناامید می شوم. این اتفاق در مورد آیفون 12 پرو و ​​12 پرو مکس رخ داد، زیرا آیفون 12 پرو مکس دارای سنسور بزرگتر جدید اپل و فناوری تغییر پیکسل آن است. العاب سلوتس اما 12 Pro Max نیز بسیار بزرگ است و برای من بسیار بزرگ است. اکنون، این دوباره با iPad Pro اتفاق می افتد.

تجربه iPad قدرتمند

استفاده شخصی من از iPad Pro مربوط به زمانی است که iPad Air جدید وجود دارد، هنگامی که یک تجربه iPad قدرتمند و مدرن به این معنی بود که شما مجبور به خرید iPad Pro هستید. اگر بخواهم iPad Pro خود را گم یا شکسته کنم، مطمئن نیستم که مورد جدیدی را خریداری خواهم کرد، به عنوان نویسنده، گیمر گاه به گاه، ضبط صوت بسیار مناسب و تماشاگر فیلم، iPad Air بیش از iPad Pro برای من کافی است.

اکنون، بسته به میزان فروش iPad Pro فعلی ممکن است کمی تغییر کند. ivermectin antifoul اگر بتوانم آن را با هزینه ای کمتر از هزینه خرید یک iPad Pro جدید بفروشم، شاید این کار را انجام دهم تا بتوانم به روز باشم. اگر شما جمع نشده اید، من کمی اهل فن هستم و به روز بودن برای من مهم است. همچنین ممکن است بسته به آنچه در WWDC آینده اعلام شده تغییر کند. ربح المال من الانترنت شاید اپل یک سری از نسخه های به روز شده iPadOS را اعلام کند که در واقع می تواند از تراشه جدید M1 بهره ببرد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چگونه iPad Pro را از سایر مدل های iPad متمایز می کند، اما تا آن زمان، اگر به دنبال یک تبلت برتر هستید و از دستگاه خود برای ویرایش ویدئو واقعی استفاده نمی کنید، iPad Air راهی است که باید طی شود، مخصوصاً اگر آیپد عظیم الجثه 12.9 اینچی با نمایشگر جدید آن را نمی خواهید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه