بلاگ, تراشه, تکنولوژی

تراشه های AMD Ryzen 5000

تراشه های Ryzen 5000 AMD

تراشه های Ryzen 5000 AMD ممکن است. در ابتدای ماه اکتبر راه اندازی شده باشند. ثابت شده است که دستی بر روی یک تراشه کاملا چالش برانگیز گذاشته است. وعده هایی برای سهام بیشتر داده شده است. اما حتی در این صورت، مردم نسبت به پردازش سریع AMD نسبت به فروش این تراشه ها اقدام کرده اند. مواقع مراهنات کره قدم
اما، به نظر می رسد که ممکن است. العاب کازینو مجانی المتأهلین لکأس العالم للأندیه 2023 کشورهای خاصی در اروپا خوش شانس باشند. همین حالا، هلند محموله های بزرگی از AMD Ryzen 5 5600X ،Ryzen 7 5800X و Ryzen 9 5950X را دریافت کرده است، تراشه های مقرون به صرفه موجود در مقادیر قابل توجهی بیشتر. جالب است که به نظر می رسد Ryzen 9 5900X هنوز به دلیل مشکلات تأمین مشکل ندارد، اما این می تواند به دلیل محبوبیت آن منجر به تعداد زیادی پیش سفارش باشد که هنوز هم باید انجام شود قبل از اینکه فروشگاه های وب بتوانند تراشه ها را به عموم مردم ارائه دهند با تحویل روز بعد. به نظر می رسد آلمان و کشورهای اطراف، محموله های مشابهی دریافت کرده اند.

معماری AMD

 

در همین حال، تراشه های AMD با معماری جدیدی که بر روی فرایند 7 نانومتری ساخته شده است. بهترین پردازنده هایی هستند که می توانید هم اکنون خریداری کنید. فی ای فریق یلعب کریستیانو رونالدو در همین حال، اینتل هنوز در 14 نانومتری گیر کرده است، اگرچه Rocket Lake-S معماری جدیدی را به گره پردازش وارد خواهد کرد. تاریخ دقیق انتشار تراشه های اینتل مشخص نیست. لعبه تربح منها المال هنوز هم، هنگامی که آنها شروع به کار می کنند، با توجه به اینکه اینتل می تواند قیمت تهاجمی داشته باشد و ظرفیت تولید بسیار بیشتری نسبت به AMD دارد، احتمال این وجود دارد که Rocket Lake مقداری از تقاضای AMD را کاهش دهد و وضعیت پردازنده نرمال شود.
جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه