اگزینوس, بازی, بلاگ, تراشه, تکنولوژی, سامسونگ, شرکت

ترشه جدید Exynos سامسونگ معرفی شده است

تراشه جدید اگزینوس سامسونگ

در جریان اگزینوس 2100، سامسونگ فاش کرد که این شرکت در مسیر تحویل Exynos SoC مجهز به Radeon است. که به زودی انجام می شود. با این حال، به نظر می رسد که جدول زمانی این محصول تسریع شده است. گزارش های درز شده ای از Exynos SoC جدید بدون نام وجود دارد که گرافیک Radeon A14 bionic اپل را در نتایج بنچمارک فاش کرده است.

البته همه این نتایج را مانند هر گونه نشتی با یک دانه نمک بگیرید. ارقام الرولیت این واقعیت که حتی عکس هایی از این نشت وجود ندارد، می تواند شک بیشتری را ایجاد کند. بعلاوه، اینها فقط مربوط به GPU هستند. ما در مورد عملکرد پردازنده این SoC چیزی نمی دانیم. شرکه المراهنات bwin

تنها چیزی که در مورد این تراشه مرموز Exynos می دانیم این است. طریقه لعب البوکر که دارای یک پردازنده گرافیکی Radeon مجهز به RDNA است. 888 کازینو که به صورت سفارشی از AMD برای سامسونگ ساخته شده است. در نتایج بنچمارک فاش شده، این سامسونگ SoC با پرچمدار فعلی اپل یعنی آیفون 12 پرو که بسته A14 Bionic اپل، یکی از سریعترین SoC های گوشی های امروزی را دارد، مقایسه شد.

در چندین برنامه معیار استفاده شده در بالا، پردازنده گرافیکی Radeon مجهز به RDNA بین 25 تا 100٪ سریعتر از A14 Bionic رقیب بود. کیف تلعب بینجو اگر این نتایج به هر طریقی درست باشند، کاملاً قابل توجه سامسونگ و AMD است. یورو اوروبا 2024

اگر سامسونگ بتواند هر دو Qualcomm و GPU یکپارچه اپل را پشت سر بگذارد، حتی اگر فقط در عملکرد بازی باشد، یک موفقیت شگفت انگیز خواهد بود. سامسونگ سالها در مقایسه با رقبای خود از لحاظ قدرت گرافیکی بسیار سخت عقب بوده است. ناگهان تبدیل شدن به قهرمان گرافیک یکپارچه ARM در تلفن ها برای سامسونگ و استفاده از تراشه های Exynos آن بسیار معنی دارد.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه