بازی, بازی, بلاگ, تراشه, تکنولوژی, شرکت

تغییر نینتندو به ویژگی جدید Nvidia SoC

بازی سازی ژاپن

بازی سازی ژاپن

نینتندو طی چند ماه گذشته، تقریباً می توان اطمینان داشت که شرکت بازی سازی ژاپن در واقع در حال آماده سازی برای به روزرسانی سوئیچ است. امروز صبح بلومبرگ جزئیات بیشتری به تصویر اضافه کرد. همانطور که مشخص شد. کنسول ارتقا یافته نینتندو توسط تراشه جدید سیستم طراحی شده، توسط انویدیا تأمین خواهد شد. جالب اینجاست که SoC جدید حتی از جدیدترین فناوری های گرافیکی انویدیا پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می رود نسخه به روز شده کنسول Switch نینتندو با صفحه نمایش 7 اینچی OLED ارائه شود. این از صفحه LCD 6.2 اینچی 720p استفاده شده در مدل فعلی موجود است. نمایشگر با رزولوشن بالاتر به طور خودکار به ارتقا significant قابل توجهی در زیر سیستم گرافیکی یک کنسول نیاز دارد. العاب مقابل المال بنابراین تعجب آور نیست که سوئیچ اصلاح شده از یک Nvidia SoC کاملاً جدید استفاده کند که هنگام اتصال به یک تلویزیون خارجی می تواند از گرافیک 4K استفاده کند.

سوئیچ اصلی نینتندو توسط Tegra X1 SoC انویدیا مجهز شده است که دارای چهار هسته عمومی Arm Cortex-A57 و همچنین GPU GM20B. العاب للایفون با 256 هسته CUDA با معماری Maxwell است . این پردازنده در اوایل سال 2015 معرفی شد و اکنون کاملاً قدیمی است.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش می دهد، سیستم جدید تراشه Nvidia دارای هسته های CPU جدید و همچنین GPU. جدیدی است که از Nvidia Deep Learning Super Sampling (DLSS) پشتیبانی می کند و کیفیت گرافیک را در بازی هایی که از آن پشتیبانی می کنند، افزایش می دهد. موضوع این کنسول همچنین به احتمال زیاد از حافظه بیشتری با پهنای باند بالاتر برخوردار است. (فکر کنید LPDDR4X یا LPDDR5).

Nvidia SoC

گفتن اینکه Nvidia SoC جدید برای سوییچ به روز شده. نینتندو دقیقاً چه چیزی را بسته بندی می کند دشوار است، اما DLSS به هسته های Tensor نیاز دارد. بنابراین ما در اینجا در مورد معماری Volta ،Turing یا Ampere صحبت می کنیم. پیکربندی دقیق GPU مشخص نیست. تعلم اسرار الرولیت اما اگر نینتندو می خواهد گرافیک مناسب 4K چه در صفحه نمایش داخلی و چه در صفحه نمایش خارجی داشته باشد، نباید از عملکرد گرافیکی چشم پوشی کند.

اطلاعات مربوط به SoC های جدید البته از یک منبع غیر رسمی می آید و باید با یک دانه نمک گرفته شود. به دلایل واضح، نه نینتندو و نه انویدیا در این مورد توضیحی ندادند.

در همین حال، در تلاش برای حفظ سازگاری معکوس با بازی های Switch است. نینتندو مجبور شد از SoC با گرافیک انویدیا استفاده کند. بنابراین تراشه جدید غول سبز کاملا منطقی به نظر می رسد. انویدیا تجربه ادغام آخرین معماری های GPU خود را در SoCs برای اتومبیل دارد. بنابراین طراحی یک پردازنده جدید برای کنسول بازی آینده نینتندو برای این شرکت مشکلی نخواهد داشت.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید

نوشته های مشابه