بلاگ, تراشه, تکنولوژی, شرکت, گوشی

تلفن های مجهز به Snapdragon 888 Plus از Motorola و Honor

تلفن های مجهز به Snapdragon 888 Plus از ، Motorola ، Honor

اسنپدراگون 888 پلاس

کوالکام از پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس، نسخه ارتقا یافته تراشه اسنپدراگون 888 فعلی که در بسیاری از تلفن های هوشمند برتر یافت شده است. خبر داد و سازندگان مختلف تلفن قبلاً تأیید کرده اند. که این دستگاه به دستگاه های آینده نیرو می دهد. مواقع مراهنات کره القدم

اسنپدراگون 888 پلاس در مقایسه با اسنپدراگون 888 2.84 گیگاهرتز، به علاوه نسل ششم هوش مصنوعی کوالکام برای 20 درصد بهبود عملکرد هوش مصنوعی (AI)، دارای افزایش قدرت برای سرعت کلاک کمتر از 3.0 گیگاهرتز است. مانند اسنپدراگون 865 پلاس که در سال 2020 منتشر شد، این یک نیروگاه مخصوص بازی است. با همان ویژگی های Snapdragon Elite Gaming مشابه از Snapdragon 888، به علاوه درایورهای قابل بروزرسانی برای بهترین عملکرد ممکن در هر زمان است. این ویژگی بسیاری دیگر از سیستم عامل های موجود 888 را شامل می شود، از جمله مودم X60 5G و اتصال Wi-Fi 6E.

کدام سازندگان تلفن از تراشه جدید اسنپدراگون 888 پلاس استفاده می کنند؟ چندین شرکت در حال حاضر متعهد شده اند که پردازنده را در آینده نزدیک به کار گیرند و برخی به طور شگفت انگیزی در مورد دستگاه هایی که باید انتظار داشته باشیم صریح بوده اند.

 

سازندگان تلفن به Snapdragon 888 Plus متعهد می شوند

ایسوس در آینده در ROG Phone از اسنپدراگون 888 پلاس استفاده خواهد کرد. که صریحاً برای جذابیت گیمرها ساخته شده است. ایسوس از اسنپدراگون 865 پلاس در داخل ROG Phone 3 استفاده کرد. اما فقط مارس ROG Phone 5 را با اسنپدراگون 888 معرفی کرد. با این حال، ممکن است ایسوس بتواند نسخه ویژه و اصلاح شده ای از تلفن را مشابه ROG Phone 5 Ultimate Edition با تراشه جدیدی که قبل از آن در آن قرار دارد، روانه بازار کند. بدیل رولیت

موتورولا گفته است. که از تراشه Snapdragon 888 Plus در نمونه کارها خود استفاده می کند. بدون اینکه به طور خاص دستگاهی را ذکر کند. این یک تعجب است، زیرا موتورولا مدتی است. که روی گوشی های هوشمند پرچمدار و با مشخصات بالا تمرکز نکرده است. و ترجیح می دهد دستگاه های کم و متوسط ​​را مانند Moto G Power عرضه کند. قواعد لعبه بوکر موقع کونکر در پایان سال 2020، شرکت مادربوردی موتورولا، لنوو، گفت که یک تلفن موتورولا مجهز به Snapdragon 888 وارد بازار می شود. اما هنوز هیچ دستگاهی عرضه نشده است.

کمپانی Honor Magic 3

کمپانی Honor Magic 3 که به تازگی منتشر شده است، اعلام کرده است. که Honor Magic 3 در آینده از پردازنده Snapdragon 888 Plus استفاده خواهد کرد. آنر که دیگر متعلق به هواوی نیست. قادر به انتشار تلفن هایی با تراشه های کوالکام و با نرم افزار اندروید و خدمات موبایل گوگل است. و اخیراً تأیید کرده است که Magic 3 در آینده نزدیک وارد بازار می شود.

شیائومی از اسنپدراگون 888 پلاس در تلفن هوشمند آینده و Vivo نیز از آن استفاده خواهد کرد. اما هیچ یک از آنها در مورد ورود دستگاهی با تراشه جدید اعلام نکرده است. شیائومی از اسنپدراگون 888 در محدوده Mi 11 خود استفاده می کند. و ویوو تراشه را داخل X60 Pro Plus بسته بندی می کند. الربح من الالعاب هیچ یک از این دو شرکت از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس استفاده نکرده اند. ویلیام هیل

تاکنون، سامسونگ رکورد زده که گفته است هنوز از تراشه اسنپدراگون 888 پلاس استفاده خواهد کرد. اما قبلا از اسنپدراگون 865 پلاس در Galaxy Note 20 Ultra و Galaxy Z Fold 2 استفاده کرده است. این احتمال وجود دارد که Lenovo و Red Magic گوشی های هوشمند مخصوص بازی را با پردازنده جدید نیز عرضه کنند. زیرا هر دو از 865 Plus در گذشته استفاده می کردند.

چه زمانی گوشی ها معرفی می شوند؟

کوالکام انتظار دارد گوشی های دارای تراشه اسنپدراگون 865 پلاس در ماه های جولای تا سپتامبر سال جاری میلادی معرفی شوند، بنابراین مدت زیادی منتظر نمی مانیم تا اولین دستگاه های دارای آن تراشه معرفی شوند.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه