بلاگ, تکنولوژی, شرکت

تلویزیون های نسل جدید سامسونگ

تلویزیون های جدید

تلویزیون ها هم سال به سال با طراحی ها و کارایی های بهتر معرفی میشوند. شرکت های ساخت این تلویزیون ها هر ساله می کوشند با کیفیت و طراحی جدید تلویزیون های خود، از رقبا پیشی بگیرند. یکی از این شرکت ها شرکت سامسونگ است که تلویزیون های جدید را وارد بازار کرده است. العاب کازینو مجانی

تلویزیون های نسل جدید سامسونگ

تلویزیون های جدید سامسونگ با قابلیت های زیادی معرفی شده است اما مهم ترین قابلیت این تلویزیون ها قابلیت 8k هست.

وضوح تصویر در تلویزیون‌های 8K، چهار برابر بیشتر از تلویزیون‌های 4K UHD و شانزده برابر بیشتر از تلویزیون‌های Full HD است. وضوح بالاتر بدان معنی است که پیکسل‌های بیشتری وجود دارند. طاوله على النت که صفحه را تشکیل می‌دهند. به عبارت دیگر، در تلویزیون‌های با اندازه یکسان، پیکسل‌ها با تراکم بیشتری در همان منطقه بسته‌بندی می‌شوند. قمار على النت که امکان نمایش تصویر بسیار پیچیده‌تر و واقع‌بینانه‌تری را فراهم می‌کند. این کار باعث ایجاد حس غرق شدن در تصویر هنگام تماشای تلویزیون می‌شود.

اصطلاحی که برای توصیف تعداد پیکسل‌ها در یک منطقه معین استفاده می‌شود، PPI Pixels Per Inch نام دارد. 1*bet و به طور طبیعی یک عدد PPI بالاتر به معنی تراکم پیکسل بالاتر است. لعبه متاهه به طور معمول، PPI باید حداقل 50 یا بیشتر باشد. تا از انواع مختلف محتوای ویدیویی لذت ببرید. گفته می‌شود، در یک تلویزیون 75 اینچ 8K تعداد PPI به 117 می رسد در حالی که در تلویزیون 4K و تلویزیون FHD به ترتیب 59 PPI و 29 PPI است.

این تلویزیون ها از طراحی بسیار زیبا و امروزی پیروی میکنند و طراحی آنها بسیار زیبا و شیک است. حاشیه ها در این تلویزیون ها بسیار کم شده و صفحه نمایش بسیار بزرگ و یک دستی دارند که تماشای تصاویر را برای بیننده لذت بخش تر و بهتر میکند. لعبه الرولیت فی العراق
کنسول های بازی جدید مثل ps5 و … که جدیدا وارد بازار شده اند از این قابلیت پشتیبانی میکنند و میتوانند از یک بازی با کیفیت لذت کامل را ببرند.
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه