آموزشی, بلاگ, تکنولوژی, شرکت, گوشی

جدا شدن کمپانی honor از هواوی

کمپانی

کمپانی های آنر و هواوی، دو کمپانی که همیشه اسمشان کنار هم می آمد جدیدا شایعات فراوانی درباره شان وجود دارد که این دو کمپانی قرار است از هم جدا بشوند.

جدایی آنر از هواوی

مدتی است. که رسانه‌های چینی خبرهای مختلفی از جدایی دو برند هواوی و آنر منتشر می‌کنند. طبق اخبار منتشرشده قرار بود برند چینی آنر از شرکت مادر خود یعنی Huawei جدا شود. و به‌طور مستقل به تولید محصولات خود بپردازد. میزان شایعات تا حدی بالا گرفت که ریاست برند آنر Zhao Ming، مجبور شد. العاب بوکر للکبار لعبه الکوتشینه به‌طور رسمی اخبار منتشر شده را تکذیب کند.
طبق گفته مینگ، چهار سال از ایجاد برند آنر گذشته است و این شرکت همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد. وی بر این باور است که برند آنر در این سال‌ها پیشرفت زیادی داشته است. و در ادامه نیز همین روند با شتاب و قدرت بیشتری پابرجا خواهد بود. افضل موقع مصارعه الحره
شرکت هواوی در سال ۲۰۱۳ میلادی زیرمجموعه ای با نام آنر را تشکیل داد که با طراحی‌ و مشخصات منحصر به فرد خود بتواند کاربران جوانتر را به خرید محصولاتش جلب کند.
از آن زمان به بعد برند یاد شده موفق شد. که آرام آرام جایگاه خود میان خریداران پیدا کند. و قسمتی از فروش کلی بازار تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. سباق احصنه این مسئله موجب شد که حتی این برند بتواند از لحاظ میزان فروش نیز به هواوی نزدیک شود.
به همین دلیل، شایعات زیادی پیرامون جدا شدن برند آنر از کمپانی چینی هواوی مطرح شد. قمار اون لاین و برخی کارشناسان مدعی شدند بالاخره روزی خواهد رسید. طریقه لعب الدومنه که آنر از شرکت مادر خود جدا شده تا بتواند به عنوان یک شرکت مستقل فعالیت کند.
با اینکه آنر در برندینگ و تولید تلفن‌های هوشمند خود کاملاً مستقل عمل می کند اما این کمپانی هنوز واحد توسعه و تحقیقات مجزایی برای خود ندارد و در عوض از تکنولوژی‌های توسعه یافته توسط شرکت هواوی استفاده می کند. این مسئله موجب شده که کمپانی یاد شده قیمت محصولات خود را به میزان زیادی پایین آورد تا بتواند با برند‌های ارزان قیمت دیگر رقابت کند.
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی کنید.

نوشته های مشابه