اپل, بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, گوشی, هکر

حمله گسترده هکری به نهاد های دولتی امریکا

هکر

Hack به زبان ساده و شاید عامیانه ترین تعبیر آن دزدیده شده کلمه عبور یک سیستم یا account می باشد به طور کلی نفوذ به هرسیستم امنیتی کامیپوتری را هک می گویند. هکر شخصی است، باهوش، فرصت طلب، با معلومات بالا با افکار سازنده مطمئنا با وجدان. لازم به ذکر است که از نظر من هکرها دزدان اینترنتی و یا الکترونیکی فرق دارند. should you eat when taking ivermectin for scabies هکر های واقعی در میان خود مرام نامه ای دارند که همه پایبند به آن می باشند. هکر در مواقع هک کردن یک سیستم امنیتی هدفش ضربه زدن به شخص یا اشخاص نیست. لعبه الدمبله او هک می کند تا معلوماتش را نشان دهد. ivermectin injectable label هک می کند تا همگان بدانند که سیستم های امنیتی دارای مشکل هستند. لعب قمار اون لاین ivermectin dosage for mange treatment هک می کند تا نواقص این سیستم ها نمایان شوند.

اگر هکرها نمی بودند مطمئنا سیستم های امنیتی به کاملی سیستم های امروزی نمی بود. پس هکر ها مفیدند. در این میان افرادی هستند که با سو استفاده از معلومات خود و دیگران هدفشان از هک کردن ضربه زدن به اشخاص است یا به دنبال پر کردن جیب خود می باشند. از نظر من این افراد دزدانی بیش نیستند. دراین مقاله منظور از هکر همان دزد اینترنتی یا الکترونیکی است.

حمله گسترده هکرها به نهاد های دولتی آمریکا

به گفته وزیر خارجه آمریکا، در این حمله سایبری از یک قطعه نرم افزار برای جاسازی کد در سیستم های دولتی ایالات متحده استفاده شده است. تحلیگران امنیت سایبری می گویند تاکتیک نفوذ در هک کنونی، معروف به روش (زنجیره تامین) روشی را به یاد می آورد که هکرهای ارتش روسیه در سال 2016 برای آلوده کردن شرکت هایی که در اوکراین تجارت می کردند، استفاده کردند.

در حالی که رسانه ها و شرکت های آمریکایی همچنان به دنبال افشای جزئیات بیشتر حملات سایبری اخیر هستند اما دونالد ترامپ شنبه در پیام توئیتری، تنها چند ساعت پس از اظهارات وزیر امور خارجه وی درباره علنی بودن حمله با روسیه، رسانه ها را به بزرگ نمایی متهم کرد و این نفوذ سایبری را آن چنان جدی نگرفت. او نوشت؛ حمله سایبری در رسانه های جعلی نسبت به واقعیت بسیار بزرگ نمایی شده است.

من در جریان تمام گزارشات قرار گرفته ام، همه چیز تحت کنترل است. وی بدون توجه به اظهارات پمپئو افزود؛ هر اتفاقی که رخ دهد به احتمال نقش چین در این حملات بپردازند. ترامپ همچنین با تایید ضربات سنگین حملات سایبری نوشت: (در حین انتخابات 2020 نیز ممکن است. لعبه القمار رولیت به دستگاه های رای گیری مسخره ما نیز حملاتی صورت گرفته باشد که اکنون به طور واضح مشخص است که من پیروز شدم.)
آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی که در جریان جزئیات امور بوده نوشت مقامات کاخ سفید آمادگی داشتند بعدازظهر جمعه بیانیه ای را منتشر کنند و در آن روسیه را متهم اصلی این حملات معرفی کنند اما در آخرین لحظه به آنها گفته شد که دست نگه دارند.

میت رامنی، سناتور جمهوری خواه و نامزد سابق ریاست جمهوری، با انتقاد از سکوت طولانی مدت ترامپ گفت: (عدم واکنش تهاجمی کاخ سفید و اعتراض اقدام تنبیهی، واقعا بسیار خاق العاده است) آدام شیفت، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگی مجلس و رهبر استیضاح ترامپ نیز گفت: این خیانت، رسوایی دیگر توسط این رئیس جمهور به امنیت ملی ماست.

جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه