بلاگ, تکنولوژی, ماشین, موتور

خودرو برقی شرکت اپل

اتومبیل

خودرو ها یا همان وسایل نقلیه به انسان ها کمک شایانی کرده اند تا از زندگی خود لذت ببرند. که هر ساله شرکت های جدید خودرو سازی، خودرو هایی با طراحی جدید و موتور های مختلف معرفی می کنند.

خودرو برقی شرکت اپل

این روزا شایعات زیادی به گوش می رسد که شرکت اپل می خواهد ماشین برقی تولید کند. صحبت ها پیرامون این است که اپل، شرکت متخصصی به نام تسلا را در زمینه خودرو وارد فعالیت های خود کرده است.
به نظر میرسد که شرکت اپل، داگ بتس را که یکی از با تجربه ترین شرکت در صنعت ماشین سازی است را استخدام کرده است. این شرکت از سال 2007 مدیر واحد عملیات و کیفیت در شرکت خودرو سازی فیات کرایلسر است.

بتس از سال 1997 به طور حرفه ای در زمینه صنعت ماشین فعالیت داشته است. و عناوینی نظیر نایب رییس ارشد در شرکت نیسان و مدیر کل شرکت خودروسازی تویوتا را بر عهده داشته است. بتس در پروفایل Linkedin خود واحد عملیات، شرکت اپل را درج کرده است.

البته مواردی دیگری نیز بوده است. مثلا گزارشی که چند ماه پیش منتشر شد و در آن چند صد نفر در یکی از آزمایشگاه های کوپرتینو بر روی اتومبیل برقی با نام تجاری اپل کار می کردند.

همچنین اپل مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت مرسدس بنز در شعبه آمریکای شمالی را هم استخدام کرده است. اصولا برای تمام وسایلی که دارای منبع قدرت باشند و به خودی خود بتواند حرکت کنند، می توان واژه خودرو را به کار برد. اما کاربرد این واژه در زبان فارسی دارای تعریف مشخص است. و به وسایل متحرکی گفته می شود که همگی دارای حرکت بوده و با زمین در تماس هستند.

با این نگاه خودرو گونه ای ماشین چرخ دار موتوری است، که نخستین سازندگان، آن را با هدف ترابری سرنشینان در جاده ها طراحی نموده اند. الکزینو
به تازگی تلاش زیادی برای جایگزینی خودروهای درون سوز با خودرو های برقی شده است.

این شرکت با طراحی زیبا و موتور برقی خود در بازار جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارد. که هنوز اطلاعات دقیق تری از این خودرو در اختیار نداریم.

جدید ترین اخبار تکنولوژی را میتوانید در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه