بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, شرکت, گوشی

ریجستری گوشی های مسافری

رجیستری

این روزها یکی از خبر های مهم حوزه تکنولوژی در کشورمان، فعال سازی طرح رجیستری گوشی است. و به همین دلیل تصمیم داریم تا به بررسی طرح رجیستری بپردازیم که چیست و چه اهمیتی دارد. همچنین به بررسی نکاتی در زمان خرید، ثبت در سامانه همتا و دریافت کد IMEI. بلاک جاک کازینو طول کریستیانو رونالدو و همین طور نحوه ی ثبت آیفون مسافری در گمرک ورودی و گارانتی کردن آن خواهیم پرداخت.طرح رجیستری، طرحی است. که برای اولین با در اواسط سال 85 در کشورمان اجرایی شد. اما به دلیل اشکالات فراوانی که داشت، در اوایل سال 86 متوقف شد. این طرح سال ها است که در مرحله آزمایشی قرار دارد.

و بارها اجرایی شده و به دلیل مشکلات فنی متوقف شده است. تقریبا از سال 94 بود که اجرایی شدن. طرح رجیستری جدی تر شد و کارگروه هایی برای بررسی تخصصی این طرح تشکیل شدند. اسماء العاب اون لاین این طرح از پاییز 96 مجددا کلید خورد به مرحله ی اجرا درآمد.
در تاریخ 20 فروردین بروز رسانی شد: به نقل از منابع آگاه این طرح تا نیمه اردیبهشت ماه برای کلیه برند ها اجرا خواهد شد. در حال حاضر برندهایی نظیر سامسونگ هنوز وارد این طرح نشده اند. که بر اساس آخرین اخبار از نیمه اردیبهشت ماه برند های باقی مانده بی نظیر سامسونگ نیز وارد طرح رجیستری می شوند.

رجیستری گوشی های مسافری

معاون فنی گمرک از مصوبات جدید برای وارد کردن گوشی مسافری از جمله ممنوعیت رجیستری اتباع خارجی تا یک ماه پس از ورود، خبر داد.
پس از آغاز رجیستری کردن گوشی به صورت غیر حضوری از ابتدای دی ماه، ایجاد مشکل در سامانه گمرک منجر به رجیستر شدن تعداد زیادی گوشی تلفن همراه به صورت قاچاق شد.

معاون فنی گمرک در همین خصوص، روز شنبه اعلام کرد. قواعد لعبه البوکر رجیستری 3400 گوشی بلافاصله پس از ثبت در سامانه لغو شد. اما ظاهرا مشکل برطرف نشده است و حال گمرک خبر از منع رجیستری گوشی اتباع خارجی تا یک ماه می دهد.

معاون فنی گمرک از مصوبات جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا در خصوص واردات گوشی مسافری به ایسنا گفته است. که شامل منع رجیستری گوشی اتباع تا یک ماه پس از ورود به کشور و حذف 50 دلار معافیت پستی برای ارسال گوشی می شود.

مهرداد جمال ارونقی می گوید ثبت گوشی تلفن همراه ضمن ورود اطلاعات در هنگام ورود تبعه خارجی به کشور در مبادی ورودی، فقط پس از انقضا مدت یک ماه از تاریخ ورود به کشور و به صورت «حضوری» انجام خواهد پذیرفت.
طبق مصوبه ای در خرداد ماه، قرار بر این بود که اتباع خارجی که قصد اقامت بیش از یک ماه داشتند. سلوتس اون لاین طریقه لعب الکوتشینه گوشی خود را صرفا در گیت ورود به کشور گمرک رجیستر کنند.

جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه