بلاگ, تراشه, تکنولوژی, ساعت هوشمند, شرکت

ساعت قدیمی Wear OS شما از نظر فنی می تواند به نرم افزار جدید Wear به روز شود

ساعت قدیمی Wear OS شما از نظر فنی می تواند به نرم افزار جدید Wear به روز شود

کوالکام

طبق بیانیه کوالکام که این هفته به اشتراک گذاشته شده. ممکن است ساعت های هوشمند Old Wear OS هنوز بتوانند به پلتفرم جدید Wear گوگل به روز شوند. این شرکت می گوید ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل های Snapdragon Wear 4100 و Wear 3100 می توانند از نرم افزار جدید گوگل پشتیبانی کنند اما از ارائه امکانات خاصی فراتر از توانایی فنی خودداری کردند.

سخنگوی کوالکام اظهارات زیر را به توسعه دهندگان XDA داد: “ما در حال کار با Google در زمینه آوردن Wear OS 3.0 به سیستم عامل های Snapdragon Wear 4100+ و 4100 هستیم. سیستم عامل های Snapdragon Wear 3100 ،4100.+ و 4100 قادر به پشتیبانی از Wear OS 3.0 هستند. اما در حال حاضر در مورد جزئیات بحث نمی کنیم. رهانات کره القدم

سخنگوی Google با تکرار کوالکام گفت: تجربه کاربری برای ما اولویت اصلی است. ما صلاحیت یا جدول زمانی را در مورد بروزرسانی ساعت هوشمند Wear OS به سیستم عامل جدید یکپارچه تأیید نکرده ایم. قمار على النت

Wear

شرکت گوگل با سامسونگ همکاری کرد تا ساعت های هوشمند خود را با هم ترکیب کنند و در زمینه های تجربه کاربر از عملکرد و انیمیشن گرفته تا عمر باتری و موارد دیگر پیشرفت هایی را به وجود آورند. گوگل همچنین ادغام بهبود یافته با Fitbit و پشتیبانی جدید از YouTube Music را در این سیستم عامل اصلاح شده اعلام کرد.

Fossil به اشتراک گذاشته است که ساعتهای هوشمند Wear. OS قدیمی خود به Wear جدید گوگل به روز نمی شوند، در حالی که Mobvoi اعلام کرده است که نتوانسته است جدول زمانی دقیق تری را مشخص کند. (Mobvoi یک شریک نزدیک به گوگل است و حتی در آن سرمایه گذاری کرده است.) اما هیچ تاییدیه رسمی مبنی بر زمان بروز رسانی از گوگل تا هنوز منتشر نشده است. لعبه ضومنه سامسونگ در اینجا بزرگترین مانع را دارد، زیرا مجموعه فعلی آن یک سیستم عامل کاملا متفاوت بر اساس Tizen را اجرا می کند.

محدودیت Fossil

در حالی که به نظر می رسد عدم قطعیت گیج کننده است. اما محدودیت Fossil در بروزرسانی ساعت های هوشمند قدیمی خود می تواند در پایان مشخص کند که این احتمالاً به کجا ختم می شود. مواقع تقبل کاش یو تراشه های کوالکام می توانند از نظر فنی از سیستم عامل جدید پشتیبانی کنند. اما دلایل لجستیکی این است که ارزش بروزرسانی همه این دستگاه های قدیمی را ندارد. کیف تربح المال من الالعاب و با توجه به کند و نرم بودن نرم افزار در بسیاری از پیشنهادات Wear. OS فعلی، برای بروزرسانی کامل پلتفرم خوب نیست.

بیشتر آنچه گوگل برای Wear جدید تبلیغ می کند، سخت افزار است. ویسترن یونیون الکویت اون لاین Fossil اظهار داشت که ساعت های جدید Wear دارای تراشه های جدیدی هستند. که عمر باتری و عملکرد را بهبود می بخشد و اتصال LTE را ارائه می دهد. با بررسی دستگاه های Snapdragon Wear 3100 که به کمبود قدرت آنها اشاره می کند. به نظر می رسد که شرکت ها آماده اند نفس راحتی بکشند و حرکت جدیدی را تجربه کنند.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه