اینترنت, بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, شرکت

سرویس اینترنت خانگی Verizon 5G: پوشش، سرعت و برنامه ها

سرویس اینترنت خانگی Verizon 5G: پوشش ، سرعت و برنامه ها

5G

بدون شک Verizon اولین کسی بود که این کار را آغاز کرد. این کار با جیب های پوشش mmWave در برخی از شهرهای بزرگ آغاز شد و از آن زمان پوشش زیر 6 را برای شبکه 5G سراسری خود در نظر گرفته است. اما این شرکت مخابراتی اولین کسی بود که سرویس دیگری در رابطه با 5G ارائه داد: اینترنت خانگی 5G.

این عمل اساساً شامل گرفتن روتر جدیدی است که سرویس خود را به جای کابل از 5G دریافت می کند و سپس سیگنال را به شبکه Wi-Fi برای دستگاه های خانگی تبدیل می کند. همانطور که گفته شد، ورایزون از اولین شرکت هایی بود که چنین خدماتی را ارائه داد.

آیا علاقه مند به استفاده از افزایش سرعت بالقوه بارگیری هستید که 5G می تواند برای خانه شما ارائه دهد؟ در اینجا همه مواردی که باید در مورد سرویس اینترنت خانگی Verizon 5G بدانید آورده شده است.

برنامه های اینترنتی خانگی Verizon 5G

در تلفن همراه، چندین برنامه 5G مختلف وجود دارد که می توانید مشترک آنها شوید، اما وقتی صحبت از اینترنت خانگی می شود، کمی متفاوت است. طرح Verizon 5G در واقع فقط یک گزینه اینترنت خانگی 5G را ارائه می دهد، بنابراین روند تصمیم گیری ساده است.

Verizon در واقع فقط یک طرح اینترنت خانگی 5G ارائه می دهد. مواقع العاب

 

به طور سنتی، برنامه های اینترنت خانگی بر اساس سرعت است، اما این به طور معمول به این دلیل است که شما اینترنت خود را از طریق کابل دریافت می کنید و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی می توانند سرعت های ارائه شده را بهتر کنترل و کنترل کنند. با اینترنت خانگی مبتنی بر 5G، اوضاع کمی متفاوت است. ورایزون از برنامه خود به عنوان ارائه سرعت معمولی 300 مگابیت بر ثانیه و رسیدن به بالاتر از سرعت گیگابیت یاد می کند، اما باز هم، مسافت پیموده شده در دنیای واقعی ممکن است کاملاً متفاوت باشد. به نظر می رسد Verizon این طرح را فقط در مناطقی با اتصال نسبتاً قوی ارائه می دهد، بنابراین گرچه تعداد افرادی که می توانند از آن استفاده کنند را محدود می کند، همچنین به این معنی است که کاربرانی که دسترسی دارند باید به سرعت بالایی دست پیدا کنند.

این طرح مزایایی غیر از به دست آوردن سرعت مناسب اینترنت دارد. به عنوان مثال، شما یک سال Discovery+ دریافت خواهید کرد و Verizon یک جعبه پخش تلویزیونی رایگان به کاربران می دهد که از اکثر سرویس های اصلی جریان مانند Netflix و HBO Max را پشتیبانی می کند.

با داشتن یک طرح تلفنی که 30 دلار یا بیشتر هزینه دارد، اینترنت Verizon 5G Home را با پرداخت 50 دلار در ماه دریافت خواهید کرد. skrill السعودیه بدون برنامه تلفنی Verizon، باید ماهانه 70 دلار بپردازید.

همانطور که گفته شد، به نظر می رسد ورایزون به صورت محافظه کارانه به سرویس اینترنت خانگی مبتنی بر 5G خود نزدیک می شود، ظاهراً برای اطمینان از کیفیت خدمات، به همین ترتیب، فقط در چند شهر موجود است، و حتی در آن شهرها، ممکن است واجد شرایط نباشید. لیست کامل شهرهای دارای سرویس اینترنت خانگی Verizon 5G را از مارس 2021 در زیر بررسی کنید:

لیست شهرهای دارای سرویس اینترنت خانگی Verizon 5G

ققنوس، آریزونا

لس آنجلس، کالیفرنیا

اورنج کانتی، کالیفرنیا

ساکرامنتو، کالیفرنیا

سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

سان خوزه، کالیفرنیا

دنور، کلرادو

میامی، فلوریدا

آتلانتا، جورجیا

شیکاگو، ایالت ایلینویز

ایندیاناپولیس، ایندیانا

دیترویت، میشیگان

مینیاپولیس، مینه سوتا

سنت پل، مینه سوتا

سنت لوئیس، میسوری

آرلینگتون، تگزاس

دالاس، تگزاس

شهر هوستون، ایالت تگزاس امریکا

کلیولند، اوهایو

وگاس، نوادا

لوئیزویل، کنتاکی

اوماها، نبراسکا

سان دیگو، کالیفرنیا

شارلوت، کارولینای شمالی

سینسیناتی، اوهایو

هارتفورد، کنتیکت

شهر کانزاس

سالت لیک سیتی، یوتا

میلواکی، ویسکانسین

تامپا، فلوریدا

رودخانه، کالیفرنیا

ممفیس، تنسی (از 6 مه)

سان آنتونیو، تگزاس (از 6 مه)

می توانید واجد شرایط بودن برای آدرس خاص خود را در وب سایت Verizon بررسی کنید.

خدمات و سرعت اینترنت خانگی Verizon 5G

پیش بینی سرعت سرویس اینترنت خانگی 5G شما کمی دشوار است. Verizon می گوید سرعت متوسط ​​کاربران 300Mbps و حداکثر 1Gbps خواهد بود. اما به طور متوسط 300 مگابیت در ثانیه بیانگر این است که برخی از کاربران سرعت بارگیری کمتری نسبت به آن را تجربه خواهند کرد.

در حالی که Verizon به ساخت شبکه 5G خود ادامه می دهد، احتمالاً سرعت متوسط ​​5G بهتر شده و مشتریان بیشتری به این سرویس دسترسی پیدا می کنند. کم بطولات مانشستر سیتی

جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه