آموزشی, بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, شرکت

شرکت Best Buy گفت که فروش آنلاین تقریباً 90٪ رشد کرده است.

مدیر عامل Best Buy

الکترونیکی فرای تنها خرده فروش الکترونیکی نبود که تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفت. وال استریت ژورنال روز پنجشنبه گزارش داد. که Best Buy در پاسخ به افزایش سریع خریدهای آنلاین، 5000 کارمند از 102،000 کارمند خود را اخراج کرد.

 

مدیر عامل شرکت Best Buy، کوری باری در گزارش درآمد گفت که “فروش آنلاین تقریباً 90٪ رشد کرده است . و به رکورد 6.7 میلیارد دلار رسیده و 43٪ از کل فروش داخلی ما را تشکیل داده است. کیفیه لعبه البوکر تتدحرج کره بولنج در سه ماهه چهارم 13 هفته ای 2021 که در 30 ژانویه به پایان رسید.

اما این بدان معنا نیست که فروشگاه های آجر و ملات این شرکت از رده خارج شده اند. کاملاً برعکس: باری گفت، “تقریباً دو سوم درآمد آنلاین ما یا در فروشگاه یا حاشیه شهر جمع شده بود. فلم کازینو از فروشگاه حمل می شد یا توسط کارمند فروشگاه تحویل داده می شد.”

پس چرا Best buy حدود 5000 کارمند خود را اخراج کرد و گفت که قصد دارد امسال برخی از فروشگاه های خود را تعطیل کند؟ به گفته CNN Business، دلیل آن این است که باری فکر می کند این شرکت “تعداد زیادی کارمند تمام وقت و پاره وقت دارد”.

Best Buy همچنین گفت که انتظار می رود رشد فروشی را در سال 2020 تجربه کند. معلوم می شود که افراد در مدت یک سال در داخل دستگاه داخلی بسیاری از لوازم الکترونیکی جدید را خریداری می کنند، در نیمه اول سال 2021 کاهش یابد. رهان المباریات کاهش کارکنان فروش آن می تواند به آن در حفظ حاشیه کمک کنید. العاب لکسب المال بث 365

 

این یک عمل متعادل سازی است. یک طرف بهترین خرید را به عنوان جایزه نقدی به کارمندان ارائه می دهد، زیرا در معرض خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19 و دادن مرخصی با حقوق برای واکسیناسیون است.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه