بازی, بازی, بلاگ, تکنولوژی, شرکت, کنسول بازی, مایکروسافت

طراحی های جدید Xbox Controller Wireless

Xbox

مایکروسافت اعلام کرده است که نه یک، بلکه دو طرح جدید کنترل کننده بی سیم Xbox در راه است.

شامل کنترلرهای Carbon Black ،Robot White ،Shock Blue. و Pulse Red ،Electric Volt و Daystrike Camo Special Edition هستند. لعبه البوکر مجانا Electric Volt در تاریخ 27 آوریل در اکثر بازارهای Xbox در سراسر جهان با قیمت 69.99 دلار (59.99 پوند/89.95 دلار استرالیا) منتشر می شود. در حالی که نسخه ویژه Daystrike Camo در 4 مه با همان قیمت وارد بازار می شود.

هر دو کنترلر دارای مزایای مشابهی هستند. دسته های بی سیم Xbox. شامل: D-pad هیبریدی، دکمه اختصاصی اشتراک، گرفتن بافت روی سپرها، محرک ها و قاب پشتی و همچنین طراحی ارگونومیک تر هستند. هر دو کنترل کننده از بلوتوث پشتیبانی می کنند؛ بنابراین می توانید آنها را به رایانه شخصی یا تلفن همراه خود متصل کنید. قواعد لعبه البوکر

طراحی Electric Volt ما را به یاد ARMS Joy-Con. زیبا برای نینتندو سوییچ می اندازد که در سال 2017 با سایه زرد نئون پر جنب و جوش خود منتشر شد. tess lawrie ivermectin در حالی که Daystrike Camo Special Edition. یکی دیگر از برداشت های محبوب استتار است که ما از مایکروسافت در آن دیده ایم.

در حالی که دسته بی سیم Xbox به دلیل متناسب بودن برای بازی در مقایسه با دسته ابتکاری PS5 DualSense. is topical ivermectin the same as permethrin مورد انتقاد قرار گرفت. به نظر می رسد یکی از مزیت های طراحی آشنا این است که مایکروسافت می تواند نسخه های ویژه سفارشی بیشتری ایجاد کند. ivermectin (sklice) دارندگان PS5 هنوز فقط یک طرح DualSense را برای انتخاب دارند: طرح سیاه و سفید دو رنگ همراه کنسول بازی.

کنترلر بی سیم

کنترلر بی سیم Xbox جدید همچنین می تواند در Xbox One ،Xbox One S و Xbox One X استفاده شود.  زیرا با کنسول های نسل آخر مایکروسافت سازگار هستند. بیت365 اما بی شک مجموعه داران به سادگی می خواهند این طرح های چشمگیر را به مجموعه در حال رشد خود اضافه کنند.

جدیدترین اخبار تکنوۀوزی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه