بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, شرکت

فیسبوک به عنوان مالک واتساپ

فیسبوک

فیسبوک یکی از شبکه های اجتماعی بزرگ دنیا است که کاربران فراوان و مختص به خود را دارد. اما این شرکت اخیرا اخباری را منتشر کرده است که توجه خیلی از مردم دنیا را به خود جلب کرده است. العاب ماکینات این شرکت خود را مالک واتساپ و اینستاگرام معرفی کرده است.

 مالکیت واتساپ و اینستاگرام

فیس بوک را می‌توان سلطان بلامنازع شبکه‌های اجتماعی و پیام‌ رسان‌های موبایلی دانست. چرا که نه تنها بزرگ‌ترین سرویس شبکه اجتماعی در جهان را اداره می‌کند. 888 casino arabic بلکه صاحب واتس اپ به عنوان محبوبترین پیام رسان موبایلی در جهان و اینستاگرام به عنوان پر مخاطب‌ترین شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر در جهان است. بث بی اوت کیو
بر اساس اخبار منتشر شده از سوی منابع نزدیک به فیس بوک و حتی تایید سخنگوی این شرکت. اینستاگرام و واتس اپ از این پس با عنوان عجیب “اینستاگرام از فیس ‌بوک” (Instagram from Facebook) و “واتس‌اپ از فیس ‌بوک” (WhatsApp from Facebook) شناخته خواهند شد.
فیس‌بوک پس از ماجراهای رسوایی پیرامون موسسه کمبریج آنالیتیکا با ریزش شدید اعتماد مردم و کاربران مواجه شد. این شرکت همچنین زیر ذره ‌بین دخالت در انتخابات آمریکا و انتشار اخبار کذب نیز هست. رهانات کره القدم و کاربران کم کم به این نتیجه رسیده‌اند که فیس‌بوک دیگر محیط سالمی برای فعالیت نیست. طریقه لعب البلاک جاک با توجه به این حس عدم اعتماد کاربران، برخی این اقدام فیس بوک را یک خودکشی محض می‌دانند. چرا که بسیاری از عموم افراد هنوز از هدایت دو سرویس یاد شده توسط این شرکت اطلاعی ندارند. تنس اون لاین در سوی دیگر فیس بوک در زمانی تصمیم به انجام این کار عجیب گرفته که تحت نظر و تحقیقات ضد انحصاری توسط کمیسیون تجارت فدرال است.
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه