آموزشی, اگزینوس, بلاگ, بودجه, تراشه, تکنولوژی, سامسونگ

لپتاب های Exynos سامسونگ با Radeon Graphics

شرکت سامسونگ

گفته می شود سامسونگ در حال کار بر روی یک لپ تاپ مبتنی بر تراشه سیستم Exynos مخصوص خود است. که از پردازنده گرافیکی داخلی مبتنی بر AMD RDNA بهره می برد. این سیستم ویندوز 10 مایکروسافت را اجرا می کند. العاب عمل فی الشرکه و با رایانه های شخصی همیشه متصل (ACPC) مبتنی بر سیستم عامل های Snapdragon کوالکام برای لپ تاپ ها رقابت می کند.

سامسونگ در سال 2019 مجوز AMD Radeon RDNA GPU IP را صادر کرد. what is the function of mectizan drug و قول داد که اولین محصولات استفاده شده از فناوری گرافیک AMD طی دو سال آینده در دسترس باشد. کیف تربح المال من النت جدیدترین عضو سامسونگ Exynos 2100 SoC که نسخه های بین المللی گوشی های هوشمند Galaxy S21 را تأمین می کند. company coupon ivermectin cost همچنان از گرافیک Arm Mali-G78 MP14 استفاده می کند. اما هنگام عرضه آن در اوایل سال جاری، سامسونگ گفت که “محصول پرچمدار بعدی” خود از Exynos مجهز به AMD استفاده خواهد کرد.

Exynos SoC

سامسونگ در حال آماده سازی Exynos SoC است که به طور خاص برای رایانه های شخصی طراحی شده است. این تراشه برای عملکرد طراحی شده، و شامل هسته های CPU Arm و همچنین یک GPU مبتنی بر AMD RDNA است. طبق شرایط معامله با AMD، سامسونگ به معماری دسترسی پیدا می کند. موقع قمار اون لاین اما دقیقاً به یک طراحی محصول دسترسی ندارد. به همین ترتیب، پردازنده گرافیکی سفارشی خواهد بود. بنابراین جالب خواهد بود که ببینید چگونه در برابر پردازنده های گرافیکی یکپارچه خود AMD قرار می گیرد.

این دستگاه به طور طبیعی شامل DRAM سامسونگ، 3D NAND، نمایشگر، باتری و سایر اجزای تولید شده است، که مربوط به سامسونگ یا بخش های آن است. از نظر ایدئولوژیک، این رایانه شخصی ویندوز 10 جانشین Galaxy Book S سامسونگ خواهد بود که مبتنی بر Qualcomm Snapdragon 8cx SoC است.

مشخصات دقیق دستگاه مشخص نیست. اما منبع ادعا می کند که در سه ماهه سوم سال جاری عرضه می شود. سامسونگ به دلایلی واضح درباره این خبر توضیحی نداده است.

اپل اعلام کرد قصد دارد تا چند سال بعد، یعنی در سال 2020، همه رایانه های مبتنی بر MacOS خود را به SoC های خود تغییر دهد و اولین سیستم های مبتنی بر پردازنده M1 نظرات کلی مثبت را دریافت کردند.

سامسونگ اولین سازنده ویندوز کامپیوتر خواهد بود. moxidectin vs ivermectin heartworm که به جای پردازنده های x86 اینتل، از SoC مبتنی بر بازوی خود استفاده می کند. تاکنون سازندگان رایانه های شخصی که می خواستند ویندوز روی کامپیوتر Arm را ارائه دهند باید به Snapdragon کوالکام اعتماد کنند. بنابراین با نسل بعدی Exynos سامسونگ، مشتریان اکنون گزینه های بیشتری خواهند داشت. در همین حال، Exynos SoC سامسونگ با گرافیک AMD در مقابل پردازنده های اینتل و پردازنده های AMD نیز رقابت خواهد کرد.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه