GPU, بلاگ, تراشه, تکنولوژی, شرکت, کامپیوتر, لپ تاپ, مایکروسافت

لپ تاپ Surface Laptop 4 مایکروسافت

مایکروسافت

مایکروسافت بروزرسانی خط تاشو Surface Laptop 4 را آغاز کرده است. تغییر اصلی که در نمای خارجی مشاهده خواهید کرد. گزینه جدید رنگی است که رنگ “Ice Blue” است. من چند ساعت را صرف تحسین رنگ جدید کردم که رنگ آبی روشن منحصر به فردی دارد که در بسیاری از لپ تاپ های دیگر ندیده ام.

اما ستاره واقعی نمایش در این بروزرسانی پردازنده جدید AMD Ryzen است. ivermectin dosing for lice که در هر دو مدل 13.5 و 15 اینچی به نمایش درآمده است.

Surface Laptop 4 تراشه های 8 هسته ای Ryzen 4000 را از بین می برد. لعب رولیت حقیقی مایکروسافت همچنان به عنوان پردازنده های Ryzen “Surface Edition” از آنها نام می برد و همکاری نزدیکتر AMD و Microsoft در زمینه پیاده سازی را برجسته می کند. این بار در مدل 13.5 اینچی نیز موجود است.

مدل پایه 13.5 اینچی 1000 دلاری شامل شش هسته Ryzen 5 4680U و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD است. علاوه بر ارتقا performance قابل توجه عملکرد، این یک افزایش ظرفیت ذخیره سازی نسبت به گزینه 128 گیگابایتی SSD سال گذشته است. همه ما می توانیم خوشحال باشیم که گزینه کم ذخیره سازی دیگر وجود ندارد.

لپ تاپ Surface 4

در حال حاضر، لپ تاپ Surface 4 تنها دستگاه Surface است که از تراشه های AMD استفاده می کند. 

مایکروسافت می گوید ترکیبی دقیق از گزینه های پردازنده را در هر دو اندازه و با قیمت های عالی ارائه می دهد. برای جلوگیری از سردرگمی، مایکروسافت می گوید این تنظیمات یکسان را با پردازنده های AMD و Intel ارائه نمی دهد. و در عوض خریدار را بر اساس نیاز قیمت و عملکرد به سمت گزینه مناسب هدایت می کند.

تغییر پردازنده همچنین باعث بهبود ماندگاری باتری در Surface Laptop 4 شده است. العاب قمار رولیت مایکروسافت می گوید در ایده آل ترین شرایط، لپ تاپ سرفیس 4 با یک بار شارژ می تواند تا 19 ساعت دوام بیاورد. این رقم ممکن است متفاوت باشد. اما هشت ساعت بیشتر از ادعای Surface Laptop 3 است.

صفحه نمایش PixelSense

Surface Laptop 4 همچنین صفحه نمایش PixelSense با وضوح بالا 3: 2 را حفظ می کند. هر دو اندازه 201 PPI (پیکسل در هر اینچ) با وضوح 2256 x 1504 (مدل 13.5 اینچی) یا 2496 16 1664 (مدل 15 اینچی) هستند. تکساس هولدم Surface Laptop یکی از پیشگامان در نسبت ابعاد 3: 2 در لپ تاپ های تاشو بود. ivermectina pacheco preço در سال گذشته، بسیاری از تولیدکنندگان این روش را دنبال کرده اند و از 16: 9 به 16:10 یا 3: 2 فاصله گرفته اند. ivermectin dosage for 200 lb man البته، تمام نسخه ها و پیکربندی های Surface Laptop 4 دارای صفحه نمایش لمسی هستند.

متاسفانه وبکم لپ تاپ Surface Laptop 4 هنوز در 720p گیر کرده است. شرم آور است، به خصوص اینکه Surface Pro و Surface Book هر دو تجربه کنفرانس ویدیویی با وضوح بالاتر را ارائه می دهند.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه