بلاگ, تکنولوژی

ده برند برتر سال 2020

ده برند برتر سال 2020

موضوع نوشته: بررسی ده برند برتر سال 2020 توسط شرکت اینتر برند.

ده برند برتر سال 2020

ده برند برتر سال 2020

ده شرکت برتر سال 2020 از سوی شرکت اینتر برند معرفی شدند. اینتر برند شرکتی است که در حوضه مشاوره و نقد و بررسی برند ها فعالت میکند. این شرکت سالانه با بررسی شرکت های جهان، برترین های آن ها را معرفی میکند.

شرکت های برتر

در صدر این جدول شرکت اپل با رشد +38 درصدی قرار دارد. اپل یکی از بزرگ ترین شرکت های تکنولوژی است. این غول تکنولوژی در زمینه های گوشی های هوشمند و وسایل الکترونیکی هوشمند فعالیت می کند. اپل امسال با معرفی محصولات جدید خود و طراحی نوستالژیک آن ها سبک جدید موبایل هایش را روانه بازار کرد. ارزش این شرکت در سال 2020 بالغ بر 322،999 میلیون دلار برآورد شده است. بنک payeer در رتبه دوم این لیست ابر شرکت آمازون قرار دارد.

عجیب نیست اگر بگوییم آمازون بزرگترین سایت فروش محصولات اینترنتی دنیاست. فیلم الحصان این شرکت نیز توانسته با رشد +60 درصدی خود را در میان ده برند برتر سال و در رتبه دوم قرار گیرد. yyy online5 ارزش شرکت آمازون در حدود 200،667 میلیون دلار است. در رده سوم شرکت مایکروسافت است. بی شک مایکروسافت یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی موجود است. ربح الاموال از جمله محصولات بی نظیر و شناخته شده این شرکت سیستم عامل ها و مجموعه نرم افزار های آفیس است. البلاک جاک

رتبه چهارم متعلق به بزرگترین موتور جست و جوی جهان یعنی گوگل است. گوگل علاوه بر موتور جستجوی قدرتمندش در زمینه های دیگری نیز فعالیت گسترده و قدرتمندی دارد. از جمله این اقدامات گوگل کار بر روی تکنولوژی ماشین های خودران است که گوگل یکی از شرکت های پیشگام در این زمینه است. کازینو 888 این شرکت همچنین در زمینه تولید گوشی های هوشمند و قطعات الکترونیکی فعالیت و موفقیت بسیاری دارد.

رتبه پنجم برترین شرکت های سال 2020 اختصاص دارد به بزرگترین تولید کننده گوشی های همراه یعنی سامسونگ. سامسونگ بین تمام شرکت های تولید کننده موبایل بیشترین سهم تولید را دارد. همچنین به خاطر تولید متنوع مدل های میان رده بیشترین سهم فروش را نیز دارا می باشد.

شما می توانید برخی از محصولات این شرکت ها را از فروشگاه فارس جانبی تهیه فرمایید.

نوشته های مشابه