بلاگ, تکنولوژی, شرکت, مایکروسافت, هدست, هنزفیری

مایکروسافت هدست بی سیم 99 دلاری Xbox را معرفی کرد

مایکروسافت هدست بی سیم Xbox را معرفی کرد

مایکروسافت امروز هدست بی سیم Xbox را معرفی کرد، که آن را “آینده صدای بازی” توصیف کرد و شروع به پذیرش پیش خرید لوازم جانبی کرد. گویا این هدست همزمان با کنسول های نسل بعدی Xbox S و S طراحی شده است اما با خط Xbox One و رایانه های شخصی ویندوز 10 سازگار خواهد بود. بتلعب

به نظر می رسد هدست بی سیم Xbox پاسخی به هدست Pulse 3D است. که سونی در کنار پلی استیشن 5 اعلام کرده است . العاب اندروید هر دو پیشنهاد از صدای سه بعدی، لغو سر و صدا و اتصال بی سیم پشتیبانی می کنند. العب بلاک جاک هر دو با کنسول های نسل بعدی و همچنین نسخه های قبلی سازگار هستند. هر دو از طریق USB-C شارژ می شوند. و قیمت هر دو 100 دلار است.

اما به نظر می رسد هدست بی سیم Xbox در برخی از دسته ها حرف اول را می زند. هدست مایکروسافت صدای سه بعدی را از طریق Windows Sonic ،Dolby Atmos و هدفون DTS ارائه می دهد: هدست سونی محدود به Tempest 3D AudioTech PS5 است. همچنین گفته می شود که هدست بی سیم Xbox حداکثر سه ساعت شارژ باتری دارد. روما الإیطالی

به نظر می رسد سونی و مایکروسافت با هدست های خود بر جنبه های مختلف تجربه بازی تأکید کرده اند. سن اجویرو هدست Pulse 3D از میکروفون های مخفی دوگانه و طراحی کاملاً برانگیز PS5 بهره می برد. در عین حال، هدست بی سیم Xbox دارای میکروفون بیرون زده است که مانند هر هدست دیگری است.

برخی ویژگی های دیگر این هدست

این تصمیمات را با برخی ویژگی های دیگر مانند قابلیت هدست بی سیم Xbox برای جفت شدن بی سیم با تلفن هوشمند و کنسول Xbox به طور همزمان ترکیب کنید، و این واضح است که مایکروسافت اولویت عملکرد را بیش از مد قرار داده است.

برای تعیین اینکه یکی از بهترین هدست های بازی موجود در بازار است یا نه، باید خودمان از هدست بی سیم Xbox استفاده کنیم. مایکروسافت اکنون پیش سفارش هدست را از طریق فروشگاه مایکروسافت با قیمت 99 دلار می پذیرد. پیش بینی می شود این هدست در تاریخ 16 مارس آغاز به کار کند. العاب کازینو مجانیه امیدوارم که در انبار بهتر از سایر محصولات نسل بعدی باقی بماند.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه