بلاگ, تکنولوژی, شرکت

مقرون به صرفه ترین هدفون های بی سیم واقعی Sennheiser

مقرون به صرفه ترین هدفون های بی سیم واقعی Sennheiser

سنهایزر

سنهایزر هندزفری های بی سیم CX True Wireless (CX TW) را با قیمت 130 دلار منتشر کرد. هدفون های جدید به رنگ های سفید و سیاه عرضه می شوند. و از 8 ژوئیه در خرده فروشان مختلف و Sennheiser.com در دسترس خواهند بود.

هرچند که ظاهری مشابه مدلهای گران قیمت CX 400BT و Momentum True Wireless 2 دارند. اما هدفون های جدید کارها را ساده می کنند. یورو 2023 مباریات هیچ لغو فعال نویز (ANC) یا شارژ بی سیم وجود ندارد. اما سنهایزر می گوید CX True Wireless با در اختیار داشتن 9 ساعت عمر باتری در هر بار شارژ و حداکثر 27 ساعت زمان پخش به شما می دهد. casino arab

در حالی که CX 400BT و Momentum True Wireless از درایور های مشابه استفاده می کنند. CXTrue Wireless مبدل TrueResponse Sennheiser را در خود جای داده است. لعبه الرولیت فی العراق که به گفته این شرکت جزو هدفون های ممتاز خود است. و باس های عمیق، میانه های طبیعی و سه برابر شفاف و دقیق را ارائه می دهد.

CX True Wireless

گفتن اینکه CXTrue Wireless تفاوت محسوسی با سایر مدل های Sennheiser دارد دشوار است. اما شما می توانید EQ آنها را تغییر دهید و با یک بروزرسانی سیستم عامل تنظیمات کنترل لمسی را با استفاده از برنامه رایگان کنترل هوشمند Sennheiser انجام دهید. می توانید از هر هندزفری به طور مستقل استفاده کنید. و برنامه Smart Control به شما امکان می دهد تا ویژگی زیر گوشه گوش را تنظیم کنید. betfinal عربی که به شما امکان می دهد صدای خود را هنگام مکالمه به وضوح بشنوید.

این هندزفری ها دارای IP4 هستند و Sennheiser شامل چهار اندازه eartips سیلیکون برای کمک به مردم است. ألعاب لربح المال الحقیقی 2023 فی مصر

اگر سنهایزر بتواند کیفیت صدای افسانه ای خود را در CX TW ارائه دهد، ممکن است مقرون به صرفه ترین محافظ شنوایی درجه شنوایی باشد که می توانید خریداری کنید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه