بلاگ, تکنولوژی, شرکت

نحوه تماشای دوباره انفجار موشک داگ و باب

موشک Falcon 9

موشک Falcon 9

موشک Falcon 9 که در ماه مه سال 2019 اولین فضانوردان SpaceX را به فضا فرستاد. در آستانه برداشتن سکوی پرتاب است.

اما این بار این موشک نه انسان بلکه 60 ماهواره اینترنتی Starlink را برای استقرار در مدار کم زمین حمل خواهد کرد.
این پرتاب در ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال در فلوریدا روز چهارشنبه 7 آوریل انجام می شود.
اسپیس ایکس در پیامی درباره پرتاب آینده گفت: ” تقویت کننده موشک مرحله اول Falcon 9 که از این مأموریت پشتیبانی می کند. قبلاً از پرتاب فضانوردان ناسا باب بهنکن و داگ هرلی به ایستگاه فضایی بین المللی پشتیبانی می کرد. العاب للربح الحقیقی کلوب ریف همین تقویت کننده همچنین مأموریت های ANASIS-II ،CRS-21 و Transporter-1 و همچنین دو مأموریت قبلی Starlink را راه اندازی کرد.

در وهله اول، از پرتاب تماشایی لذت خواهید برد پس از آن، به دنبال فیلم های زنده باشید. که جدایی موشک Falcon 9 از مراحل اول و دوم را نشان می دهد. موقع رهان کره القدم اندکی بعد، شما می توانید آن را به صورت ایستاده در فضا بدون سرنشین است و همچنین می توانید 60 ماهواره Starlink را که در مدار می چرخند را ببینید. کیف تحصل على المال

پرتاب روز چهارشنبه شاهد رشد صورت فلکی Starlink اسپیس ایکس در حدود 1،400 ماهواره در پی یک رشته استقرار از ماه اول در سال 2019 است. العاب تربح اموال حقیقیه شرکت تجاری فضایی به رهبری الون ماسک، یک کارآفرین میلیاردر، با سرویس باند پهن از فضا و با رشد بتا در حال پیشرفت است. خدمات در حال اجرا در چندین کشور در سراسر جهان است. هرچه ماهواره های بیشتری مستقر کند. پوشش آن گسترده تر می شود. اگرچه SpaceX علاقه خاصی به سرویس دهی به مکان هایی دارد که دسترسی به اینترنت در آنجا قابل دسترس نیست. لعبه الرولیت اون لاین مجانا

نحوه تماشا

قرار است این پرتاب در روز چهارشنبه 7 آوریل ساعت 12:34 بعدازظهر انجام شود. و فرصت دیدن آن در روز پنجشنبه 8 آوریل ساعت 12:12 بعد از ظهر وجود دارد.
شما می توانید آن را به طور مستقیم از کانال YouTube SpaceX مشاهده کنید.
در این میان، لحظه ای وقت بگذارید و همه پرتاب هایی را که تابستان سال گذشته انجام شده که شامل طیف وسیعی از موشک های سراسر جهان است، را بررسی کنید.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه