آموزشی, اپل, بلاگ, تراشه, تکنولوژی, شرکت

نسل جدید لپ تاپ های مک اپل

نسل جدید MacBook Air

نسل جدید MacBook Air اپل نازک تر و سبک تر از مدل فعلی خواهد بود. اما طبق یک گزارش جدید از بلومبرگ، صفحه نمایش 13.3 اینچی خود را حفظ خواهد کرد. گزارش شده است که نوت بوک های جدید نیز به استفاده از شارژرهای MagSafe برمی گردند. طریقه لعب القمار

MacBook Air اپل از زمان معرفی خود در سال 2008 سه بار تکرار شده است. که باعث شده است لپ تاپ به میزان قابل توجهی زیباتر باشد. آخرین نسل MacBook Air دارای M-Apple تراشه اپل است. که با حفظ ابعاد و وزن خود، از مدل قبلی خود مبتنی بر اینتل که در اواخر سال 2018 به بازار عرضه شد، به ارث برد. اما نسخه جدید MacBook Air که دارای SoC آینده این شرکت است. 888 sport سرانجام از طراحی جدید مورد انتظار برخوردار خواهد شد.

نسل بعدی Apple MacBook Air اندازه صفحه نمایش 13.3 اینچی را حفظ خواهد کرد. اما حاشیه های باریک تری در اطراف نمایشگر دارد که باعث کوچکتر شدن لپ تاپ می شود. در این گزارش آمده است. که این دستگاه همچنین نازک تر و سبک تر است، با استناد به دو منبع آگاه از موضوع.

پیش بینی می شود نسل بعدی Apple MacBook Air در نیمه دوم سال 2021 یا حتی در سال 2022، تقریباً یک سال پس از آنکه این شرکت اولین لپ تاپ های MacBook Air و MacBook Pro 13 خود را با پشتیبانی M1 SoC خود عرضه کرد، روانه بازار شود.

بلومبرگ

قابل ذکر است که منابع بلومبرگ ادعا می کنند مک بوک ایر جدید بالاتر از مدل فعلی قرار خواهد گرفت که به عنوان یک ماشین سطح ابتدایی در ناوگان اپل باقی خواهد ماند. در همین حال، مشخص نیست که آیا اپل پس از ارائه نسخه کاملاً جدید قصد دارد قیمت M1 MacBook Air فعلی را کاهش دهد یا فقط نسخه جدید را بالاتر می برد. هزینه تنظیمات پیش فرض MacBook Airs فعلی اپل 999 دلار یا 1249 دلار است. در مقابل، MacBook Pro 13 از پیش پیکربندی شده مبتنی بر M1 اپل با قیمت 1299 و 1499 دلار است.

 

گفته می شود که اپل در حال آماده سازی مجدد رایانه های شخصی خود در سال جاری است. گفته می شود که این شرکت در کنار مک بوک ایر کاملاً جدید، در حال کار بر روی لپ تاپ های 14 و 16 اینچی مک بوک پرو، طراحی مجدد دسک تاپ های iMac همه در یک نسخه و نسخه کوچکتر از ایستگاه کاری Mac Pro خود است که توسط یک دستگاه داخلی طراحی شده است. SoC را توسعه داده است. قمار الخیل

جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه