بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, گوشی

هدفون بی سیم بیسیوس دبلیو 01

هدفون بی سیم بیسیوس دبلیو 01

هدفون

هدفون یک وسیله بسیار کاربردی برای گوشی های همراه است که با آن میتوان کار هایی مانند آهنگ گوش دادن تماس برقرار کردن و… را انجام داد. که با پیشرفت علم و تکنولوژی این هدفون ها هم پیشرفت کردند. و به هدفون های بی سیم تبدیل شده اند. بوکر عربی

هدفون بی سیم بیسیوس

اگر بخواهید هدفون بدون سیم مناسبی را برای خود انتخاب کنید، باید معیارهای متنوعی را مورد بررسی قرار دهید. از جمله مهم‌ترین این معیارها، قیمت این هدفون‌ها هستند. بلاک جاک 21 اغلب افراد علاقمند هستند از هدفون های بی سیم استفاده کنند، اما قیمت بالای برخی از این محصولات، آن‌ها را از خرید این محصولات منصرف می‌کند. در کنار این مورد، کاربران و مشتریان، نمی‌توانند از کیفیت هدفون های بی سیم ارزان قیمت اطمینان حاصل کنند. when was mectizan introduced to humans

یکی از برندهای هدفونی که در بازار ایران یافت می‌شود و اتفاقا کیفیت قابل قبولی هم دارد، برند بیسوس (Baseus) است. از جمله هدفون های بی سیم ارزان قیمت این شرکت، بیسوس دبلیو ۰۱ است.
با استفاده از شارژ کیس، این هدفون می‌تواند نزدیک به ۸۰ ساعت کارایی برای کاربر به همراه داشته باشد. بله درست متوجه شدید، ۸۰ ساعت! این مقدار رقمی بسیار مطلوب است و در کمتر هدفونی می‌شود چنین قابلیتی یافت. لازم به ذکر است که فرآیند شارژ شدن گوشی‌های هدفون بی سیم بیسیوس که در داخل کیس قرار می‌گیرند، ۱/۵ ساعت طول می‌کشد. زمان شارژ کامل کیس هدفون هم توسط شرکت سازنده، ۴ ساعت مشخص شده است.
شاید نکته مهم در استفاده از هدفون های بی سیم ارزان قیمت، جنس آن‌ها باشد. kilox sirve para los piojos در این هدفون، بیشتر از سیلیکون و پلیمر ABS استفاده شده است که می‌تواند تجربه کاربری مناسبی را به کاربر عرضه کند. این محصول در ۲ رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است.
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه