آموزشی, بلاگ, تکنولوژی, شرکت, گوگل

ویژگی های جدید دستیار Google Assistant که اکنون می توانید امتحان کنید

5 ویژگی جدید دستیار Google Assistant

دستیارهای هوشمند

دستیارهای هوشمند زندگی را با کنترل هندزفری در بیشتر خانه راحت می کنند. اما آنها می توانند کارهای بیشتری انجام دهند. Google Assistant به افزودن و گسترش قابلیت های خود ادامه داده است و این ویژگی های جدید Google Assistant یک نمونه عالی است. ivermectina quanox donde comprar peru

بسیاری از افراد دستگاه Google Assistant را در خانه خود دارند، اما بسیاری از بهترین ویژگی ها کم استفاده می شوند یا کاملاً نادیده گرفته می شوند. این ویژگی ها می تواند در وقت شما صرفه جویی کند، بچه ها را سرگرم کند و حتی شما را با تخم مرغ های مخفی پنهان شگفت زده کند. is ivermectin safe for chickens علاوه بر استفاده از تقریباً هر تلفن هوشمند برای دسترسی به Google Assistant، می توانید به دستیار هوشمند در تعداد زیادی دستگاه مانند Google Nest Audio ،Lenovo Smart Display 7 و حتی Google Nest Wifi فرمان دهید.
از ویژگی Broadcast استفاده کنید تا به خانواده خود بگویید که شام ​​آماده است.

 

ویژگی Broadcast

ویژگی Broadcast یکی از قدرتمندترین ابزارها در مجموعه دستیار Google است. این می تواند به همه افراد خانواده هشدار دهد که وقت غذا خوردن است. تنزیل العاب اون لاین اینکه برای تهیه مواد غذایی بیرون می روید و موارد دیگر. می توانید پیام خود را به کل خانه یا یک اتاق خاص ارسال کنید. برای مثال، ممکن است بخواهید بگویید: ” سلام گوگل، به اتاق جیم پخش شود: آیا هنوز تکالیف خود را تمام کردی ؟ “
چند روش برای استفاده از این ابزار وجود دارد. اولی ساده است. فقط با هر دستگاه دستیار Google صحبت کنید و بگویید ، “سلام گوگل ، پخش …” و سپس آنچه را می خواهی بگویی به Google بگویید. 

جدیدترین ویژگی شامل Family Broadcast است. که به شما امکان می دهد پیام هایی را به طور خاص برای گروه خانواده خود ارسال کنید. این بدان معناست که حتی کسانی که خارج از خانه هستند می توانند پخش شما را از طریق دستگاه تلفن همراه خود دریافت کرده و پاسخ صوتی دهند.

 

یادآوری ها را با ویژگی Family Bell تنظیم کنید

هر چند وقت یک بار یادآوری هایی را برای مراقبت از یک کار خاص تنظیم می کنید. یا حتی کاری را که باید انجام شود به بقیه خانواده خود یادآوری می کنید؟ ویژگی Family Bell دقیقاً این کار را انجام می دهد. این ویژگی در هر دستگاه دارای دستیار در خانه در زمان از پیش تنظیم شده زنگ می زند و یادآوری را به همه اطراف اعلام می کند.

راه اندازی زنگ خانواده نیز آسان است. کیف یلعب البوکر فقط برنامه Google Home را باز کنید و روی عکس نمایه خود ضربه بزنید، سپس تنظیمات دستیار را انتخاب کنید. به پایین پیمایش کنید و روی Family Bell ضربه بزنید. سپس روی « افزودن زنگ» ضربه بزنید و اعلان (حداکثر 80 نویسه)، زمان تحریک، روزهای تکرار و دستگاههای «دستیار Google» را ارائه دهید.

 

با بچه های خود به داستان گوش دهید

 

وقتی روز در حال پایان است و همه کارهای خانه به پایان رسیده است. چه راهی بهتر برای گذراندن وقت با هم از گوش دادن به یک داستان؟ هری پاتر هنوز هم مثل همیشه محبوب است. و اکنون می توانید از طریق یک ویژگی جدید، داستان های بیشتری را در مورد Wizarding World گوش دهید.

فقط کافی است بگویید ، “سلام گوگل ، یک داستان کوییدیچ برای من تعریف کن” تا جزئیات بیشتر درباره بازی سریع کوییدیتچ را بشنوی. تمام داستان ها از طریق انتشارات Pottermore ارائه شده است. داستان های بعدی در اواخر سال می رسند.

همچنین می توانید با شخصیت ” چه کسی بود؟ “درباره شخصیت های تاریخی اطلاعات کسب کنید. 

بازی های تعاملی

Google Assistant بسیاری از بازی های تعاملی مختلف را در خود جای داده است ، اما گزینه های Trivia از محبوب ترین ها هستند. به عنوان مثال ، شما می توانید فقط با گفتن “سلام گوگل، آیا من از یک کلاس پنجم دقیق تر هستم؟ ” دستیار شما از شما چیزهای بی اهمیت می پرسد. و به شما می گوید که آیا پاسخ شما دقیق است یا خیر.

شما می توانید بازی هایی مانند Crystal Ball ، Mad Libs و موارد دیگر را انجام دهید. ivermectina y paracetamol Google حتی می تواند به شما جوک بگوید یا با شما آهنگ بخواند. کودکان می توانند تجربه شخصی Google Assistant را بدست آورند و بازی هایی را که مخصوص کودکان طراحی شده است را نیز بازی کنند.

 

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه