بلاگ, تکنولوژی, شبکه های مجازی, شرکت, گوشی

پردازنده اسنپدراگون 678

پردازنده

مهم ترین بخش گوشی که باعث کار کردن و سرعت آن میشود پردازنده است. هرچقدر پردازنده قوی تر باشد سرعت و کارایی گوشی هم بهتر است. یکی از شرکت های بزرگ سازنده پردازنده شرکت کوالکام است که پردازنده های اسنپ دراگون را میسازد و جدید ترین عوض خانواده خود را معرفی کرده است.

 اسنپدراگون 678

کوالکام برای گجت‌های قابل حمل در رده‌های مختلف سخت‌افزاری، پردازنده‌هایی با تنوع در توان محاسباتی و ویژگی‌هایی از جمله پشتیبانی از دوربین‌هایی با مشخصات خاص یا صفحه‌نمایشی با رزولوشن‌های مختلف تولید می‌کند.

در کنار سری ۸ که برای پرچم‌داران توسعه داده می‌شوند، شرکت آمریکایی دو سری ۶ و ۷ را برای محصولات میان‌رده در نظر گرفته است. در سال ۲۰۱۸ کوالکام اسنپدراگون ۶۷۵ را معرفی کرد؛ تراشه‌ای که در محصولات محبوبی مانند شیائومی ردمی نوت ۷ پرو استفاده شد. العاب للربح الحقیقی ivermectina mk dosis

اکنون کوالکام پردازنده 678 را به عنوان جانشین اسنپدراگون 675 معرفی کرده است. افضل کازینو اون لاین که در واقع نسخه‌ای به‌روزشده از تراشه قبلی است. اسنپدراگون ۶۷۸ می‌تواند از دوربینی با مشخصات به‌مراتب بهتر پشتیبانی کند و در کنار پردازنده‌ای با توان محاسباتی بیشتر، همچنان کم‌مصرف باقی بماند.

کوالکام برای تولید اسنپدراگون ۶۷۸ از لیتوگرافی ۱۱ نانومتری LLP استفاده کرده است. که در مدل پیشین به کار گرفته شده بود. در این پردازنده از همان هسته‌های کورتکس A76 اسنپدراگون ۶۷۵ استفاده شده است؛ اما فرکانس هسته‌ها از ۲ گیگاهرتز به ۲٫۲ گیگاهرتز می‌رسد. برای پردازنده گرافیکی از آدرنو ۶۱۲ البته با ارتقای محاسباتی استفاده می‌شود.
 از قابلیت های جدید اسنپدراگون ۶۷۸ میتوان به Spectra 250L ISP، مودم X12 LTE و Hexagon 685 DSP اشاره کرد. تراشه جدید کوالکام از صفحه‌نمایش با رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با رنگ‌های ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند. stromectol ivermectin over the counter
متأسفانه هنوز مشخص نیست. چه محصولاتی در آینده مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶۷۸ خواهند شد. اما انتظار می‌رود با آغاز سال ۲۰۲۱ شاهد معرفی گوشی‌های هوشمندی باشیم که از جدیدترین تراشه میان‌رده کوالکام قدرت می‌گیرند.
جدید ترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه