Raspberry Pi, بلاگ, تراشه, تکنولوژی

پردازنده بعدی Raspberry Pi دارای یادگیری ماشین است

بنیانگذار Raspberry Pi

در اجلاس tinyML اخیر 2021، ابن آپتون، بنیانگذار Raspberry Pi، آینده “Pi Silicon” را تحسین کرد و به نظر می رسد یادگیری ماشین به لطف تیم توسعه تراشه های داخلی Raspberry Pi. می تواند یک پیشرفت گسترده را ببیند.

به راحتی می توان گفت که Raspberry Pi Pico و RP2040 SoC آن محبوب بوده اند. ivomec dosis para humanos Pico فقط چند هفته است که در بازار است. اما در حال حاضر 250،000 دستگاه با 750،000 سفارش پیش فروش کرده است. treating cat with heavy infestation of worms second dose of ivermectin follow up dose in days نیاز به تابلوهای بیشتری است. که از RP2040 تغذیه می شوند و شرکایی مانندAdafruit ،Pimoroni ، Adafruit و Sparkfun در حال تولید سخت افزارهای خود هستند. که بسیاری از آنها در Pico یافت نمی شوند. worming dogs with ivermectin horse wormer

تیم مدار مجتمع (ASIC) Raspberry Pi in house در حال کار بر روی تکرار بعدی هستند و به نظر می رسد که برای شتاب دهنده های سبک برای برنامه های یادگیری ماشین فوق العاده کم قدرت متمرکز شده اند.

در حین صحبت های آپتون در 40 دقیقه، اسلاید تغییر می کند و ما اسلایدی را با عنوان “Future Directions” مشاهده می کنیم که سه صفحه “Pi Silicon” نسل فعلی را نشان می دهد. دو مورد از طرف هیئت مدیره: SparkFun’s MicroMod RP2040 و Arduino’s Nano RP2040 Connect است. و مورد سوم از ArduCam است و آنها در حال کار بر روی ArduCam Pico4ML هستند که شامل یادگیری ماشین، دوربین، میکروفون و صفحه نمایش در بسته Pico است.

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه