آموزشی, بلاگ, تکنولوژی

پردازنده های گرافیکی سری RTX 30 و RX 6000

ایسوس در حال حاضر در حال به روزرسانی ابزار خود

ایسوس در حال حاضر در حال به روزرسانی ابزار اورکلاکینگ گرافیکی خانگی خود، GPU Tweak، از نسخه 2 به نسخه 3 است. (یا به این دلیل که اعداد رومی ظاهراً از نسخه II به نسخه III هنوز سرد هستند). اورکلاک و تنظیم یک روش عالی برای بدست آوردن. کمی بیشتر کارایی یا به طور بالقوه کاهش دما از بهترین کارت های گرافیک است. و شما می توانید به طور معمول 5-10 درصد فریم در ثانیه را افزایش دهید و معیارهای پردازنده گرافیکی را تقویت کنید. GPU Tweak 3 به تازگی آن را با بتا باز در دسترس عموم قرار داده. الرهانات الریاضیه و دارای تعداد زیادی رابط کاربر و به روزرسانی ویژگی ها، از جمله رابط کاربر تازه شده و اسکنر OC انویدیا است.

چشمگیرترین بروزرسانی GPU Tweak 3، رابط کاربری تازه شده آن است. بیشتر متن های با مضمون ROG از بین رفته اند، در عوض یک فونت سنتی تر به جای Arial جایگزین می شود. محل قرارگیری اطلاعات سنسور و تنظیمات کشویی نیز به طور قابل توجهی تغییر کرده است. اکنون اطلاعات سنسور در بالای رابط کاربری قرار دارد. و نوار لغزنده های تنظیم به صورت افقی در قسمت های میانی و پایین برنامه قرار می گیرند. 1xbet

برای نظارت بر پردازنده گرافیکی شما، Tweak 3 شامل یک برنامه مانیتورینگ تازه شده و یک نسخه پوسته Asus از GPU-Z است. لعبه قمار اون لاین عدد بطولات السیتی که درست در برنامه تعبیه شده است. ابزار مانیتورینگ Tweak 3 همچنین دارای یک رابط کاربر تازه شده است و از طریق صفحه نمایش بدون پیمایش از طریق تمام داده های سنسور، اطلاعات بسیار بیشتری را مشاهده می کند.

ابزار ها

در مورد ابزارها، ایسوس GPU Tweak 3 را با ابزارهای بیشتری که در اختیار دارید به روز کرده است. ایسوس Xplit Gamecaster را به صورت رایگان (همان GPU Tweak 2) به شما می دهد. یک برنامه استخراج به نام Quantum Cloud – که فقط یک برنامه استخراج دیگر است. اون لاین کازینو تا چند سنت از طریق استخراج GPU برای شما ایجاد کند. (اگر در زمینه استخراج جدی هستید، ابزارهای سودآور به مراتب بیشتری وجود دارد.) سرانجام، بارگیری مستقیم برنامه ROG’s FurMark را که نسخه اصلاح شده ایسوس از ابزار آزمایش تنش وانیلی FurMark است، دریافت می کنید. ( اگر از GPU Tweak 3 استفاده نمی کنید می توانید آن را جداگانه بارگیری کنید).
جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه