RTX, انویدیا, اینتل, بلاگ, تراشه, تکنولوژی, شرکت

چرا بیت کوین بالاخره می تواند قیمت های GPU را پایین بیاورد

چرا بیت کوین بالاخره می تواند قیمت های GPU تورم را پایین بیاورد

کارت گرافیک

تهیه کارت گرافیک جدید دشوارتر از سال گذشته بوده است. افزایش تقاضا همراه با کمبود تراشه وضعیت را نسبتاً ناخوشایند نشان می دهد. اگرچه به نظر می رسید پایانی وجود ندارد. اما اکنون به نظر می رسد ممکن است امیدواری برای سازندگان کامپیوتر ناامید کننده ای که قصد خرید Nvidia GeForce RTX 3080 را دارند، باشد. طبق گفته شریک مادربرد انویدیا، ASRock، افت ناگهانی قیمت بیت کوین ممکن است بازار GPU را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

هیچ شکی نیست که قیمت کارت های گرافیک به شدت با بازار رمزنگاری گره خورده است. ivermectin evidence با توجه به اینکه 25 درصد از کل کارتهای گرافیک فروخته شده در سه ماهه اول سال 2021 به استخراج کنندگان رمزنگاری اختصاص یافته است. تقاضا بیشتر از طریق استخراج انجام شده است. این 25٪ از فروش GPU رقم حیرت انگیزی است. فقط در سه ماه اول 2021 تا 700،000 کارت گرافیک برای استخراج رمزنگاری فروخته شد.

اکنون ممکن است در انتهای تونل برای کاربران منظم GPU کمی روشنایی وجود داشته باشد زیرا بازار ارزهای رمزنگاری به طور فزاینده ای بی ثبات می شود. بیت کوین به همراه چندین ارز دیگر افت زیادی را تجربه کرد. در مورد بیت کوین، قیمت ده ها هزار دلار کاهش یافت. لعب البوکر ivomec for pigs oral dosage

بخشی از افت را می توان به الون ماسک و شرکت وسایل نقلیه الکتریکی وی نسبت داد. pour in ivermectin on dogs این شرکت که مشهوراً به مبارزه با تغییرات آب و هوایی اختصاص یافته است. پذیرش پرداخت در بیت کوین را متوقف کرد. با این حال، یک احتمال وجود دارد که تسلا یک بار دیگر بیت کوین را بپذیرد.

قیمت GPU

عامل دیگری که می تواند منجر به کاهش قیمت GPU در سطح معقول شود. ممنوعیت گسترده استخراج رمزنگاری توسط چین است. چند سالی است که چین تلاش کرده است تا رونق استخراج رمزنگاری را مهار کند.

تخمین زده می شود که استخراج کنندگان چینی 65٪ از ظرفیت جهانی استخراج بیت کوین را تشکیل می دهند. در حالی که دولت چین به سرکوب تجارت Bitcoin و سایر فعالیت های مرتبط با رمزنگاری ادامه می دهد، تقاضا برای کارت های استخراج به طور طبیعی کاهش می یابد.

طبق ASRock، تقاضا برای آخرین کارت های AMD Big Navi و Nvidia Ampere در چین به طور قابل توجهی کاهش یافته است. علی رغم این واقعیت، این شرکت گزارش می دهد که فروش کارت گرافیک آن احتمالاً به سرعت در طول سال ادامه خواهد یافت. ASRock اظهار داشت که این رشد سریع اغراق آمیز نیست. اظهار داشت که سود خالص سالانه 167٪ در سه ماهه اول سال 2021 افزایش یافته است. و این باعث می شود سود آورترین سه ماهه شرکت باشد. لعبه على الانترنت

ASRock

ASRock انتظار دارد که حدود 20٪ از فروش آن در سه ماهه دوم سال 2021 فروش کارت گرافیک باشد. در حالی که انویدیا سعی می کند با کمبود عرضه مقابله کند. AMD مقداری ظرفیت و تعدیل زنجیره تأمین را انجام داد. در نتیجه، ASRock انتظار دارد در نیمه دوم سال 2021 شاهد افزایش میزان حمل کارت گرافیک AMD باشد.

کارت هایی که معمولاً برای استخراج از آن ها استفاده می شود، مانند کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 3080، در چند ثانیه به فروش رسیده و سپس با قیمت های ناخوشایند به بازار برگشته اند. این همچنین به مارک های تجاری اجازه می دهد تا MSRP برخی از کارت ها را افزایش دهند، مانند انتخاب اخیر انویدیا برای قیمت گذاری RTX 3080 Ti جدید با قیمت 1200 دلار از زمان فروش.

گزارش ASRock اولین خبر خوبی است که سازندگان رایانه های شخصی در مدت زمان طولانی دریافت کرده اند. اگر این مارپیچ نزولی در بازار ارزهای رمزپایه ادامه پیدا کند، این احتمال وجود دارد که تقاضا برای بهترین کارت های گرافیک کاهش یابد. این به نوبه خود ممکن است قیمت کارت ها را کاهش دهد. casino arab

جدیدترین اخبار تکنولوژی را در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه