بازی, بلاگ, تکنولوژی

کامپیوتر گیمینگ ماژولار تاماهاک

کامپیوتر گیمینگ

کامپیوتر

کامپیوتر ها انواع گوناگونی دارند با قدرت ها و قیمت های متفاوت. که جدیدا شرکت ریزر کامپیوتر گیمینگ خود را معرفی کرده است.

کامپیوتر گیمینگ ماژولار تاماهاک

با عرضه جدیدترین پلی استیشن یعنی PS5 و ایکس باکس سری ایکس، شرکت های ساخت PC به فکر ساخت کامپیوتر های گیمینگ با سرعت و قدرت بالا شدند. که یکی از این شرکت ها، شرکت ریزر است. که کامپیوتری بسیار قوی برای گیم یا همان کامپیوتر گیمینگ ماژولار تاماهاک را ساخته است.

طراحی این کامپیوتر شبیه به ایکس باکس سری ایکس است. hguhf h,kghdk این محصول به صورت افقی روی میز شما قرار میگیرد و یک باکس سیاه رنگ با طراحی زیبا است. کازینو الکویت با توجه به طراحی ماژولار بودن آن میتوان به راحتی قطعات این کامپیوتر را ارتقا داد و تنها کافیست آن را از کیس خود بیرون بکشید.

کمپانی ریزر از قطعات قدرتمندی در ساخت این محصول استفاده کرده است. این کامپیوتر دارای پردازنده اینتل Core i9-9980k کافی لیک مجهز شده و دارای 16 گیگابایت رم DDR4 به همراه 512 گیگ حافظه SSD و هارد درایو 2 ترابایتی است. این کامپیوتر از یک پاور 750 واتی بهره میبرد.

این محصول از وای فای 6 و بلوتوث 5.0 پشتیبانی میکند و در آن به 4 پورت USB-A و دو پورت تاندربولت دسترسی خواهید داشت. تقریبا همه بخش های این کامپیوتر را میتوان ارتقا داد به جز پردازنده. شما با رم بالاتر، حافظه SSD سریعتر، فضای ذخیره سازی بیشتر. و استفاده از GPU قدرتمند تر میتوانید عملکرد آن را بیش از پیش افزایش دهید. انخیل هیرناندیز

کامپیوتر گیمینگ ماژولار تاماهاک ریزر سخت افزار قدرتمندی دارد و اگر بخواهید آن را ارتقا دهید باید پول زیادی پرداخت کنید. قیمت پایه این محصول 2400 دلار است که 5 برابر قیمت ایکس باکس سری ایکس و PS5 است.

اگر در این کامپیوتر میخواهید قدرت گرافیکی بالایی داشته باشید، میتوانید جدیدترین کارت گرافیکی NVIDIA یعنی جی فورس RTX 3080 را در این محصول استفاده کنید. العروض الترویجیه

جدید ترین اخبار تکنولوژی را میتوانید در فارس جانبی دنبال کنید.

نوشته های مشابه